Fejléc menü

Kiemelt utazási ajánlatok

Utazás:
repülővel, menetrend szerinti járattal
Elhelyezés:
1 éj Murmanszkban, 11 éj hajón
Ellátás:
reggeli és teljes panzió

Miért ez az út?

Az Északi-sark a legkülönlegesebb helyek egyike bolygónkon, hiszen itt nincs négy égtáj. Akármerre nézel, csak Dél van, a csillagok sohasem tűnnek el az égboltról, az Északi-félteke utazóinak iránytűje, a Sarkcsillag pedig mintha megmerevedett volna a láthatáron.

Több országot érintő program

Az aktuális beutazási feltételekről ITT tájékozódhat.

Program nyomtatása

Részletes program

1. nap: Érkezés Murmanskba

Murmanskba történő érkezés után transzfer a szállodába.

2. nap: Beszállás az atomjégtörő hajóba - Irány az Északi-sark

Beszállás a világ legerősebb, „50 Éves Győzelem” nevű hajóra. Rövidesen elhagyjuk a kontinenst és felkészülünk a sarkvidéki kalandokra, irány az Északi-sark!

3. nap: Barents-tenger

Az expedíciós legénység részletes beszámolót tart a partraszállás sajátosságairól és az atomjégtörő illetve a helikopter biztonsági előírásairól. Miután már a legénység minden részletes tudnivalóba beavatott minket, úgy érezhetjük elérkezett a nap fénypontja, megmutatják a hajó szívét: az atommeghajtású motort.

4–6. nap: Hajózás az Északi-sark felé

Nehéz megfogalmazni, hogy mi az, ami jobban ámulatba ejt: a cél elérése vagy az utazás izgalmai a cél felé. 75 ezer lóerő segítségével töri szét maga előtt az atomjégtörő a több méter vastagságú jégtakarót, ez az, ami az utazásunk egyik legemlékezetesebb élményei közé fog tartozni. Amint az időjárási viszonyok engedik, kiszállunk a hatalmas jégtakarón vagy teszünk egy helikopter kirándulást az arktikus szigetvilágban. Képzeljék csak el, milyen különleges fotókat készíthetünk! A sarkvidék minden egyes részletét igyekszünk megismerni a rendelkezésre álló idő alatt.

7. nap: Északi-sark: a Világ tetején!

Az Északi-sark az a pont a Világon, ahol nincsenek égtájak, ahol az idő fogalma átértékelődik. A kapitány pontosan a 90. szélességi kör fölé kormányozza a hajót, ezzel megérkeztünk a földrajzi Északi-sarkra. Megáll a hajónk, kiszállunk a jégre, ezzel utazásunk kiteljesedéséhez érkeztünk. Valószínűleg már mindenki elképzelte, hogy mi az amit, feltétlenül meg tennie kell az Északi-sarkon. Itt az idő, az Önök órája, az egész világ tetején, problémák és minden egyéb földi halandóság felett. Mi hagyományosan ajánljuk minden kedves utasunknak felírni a saját kívánságait egy kis cetlire, amelyet beleteszünk egy olyan speciális fémből készült kapszulába, amelyből az atomjégtörő is készült. Ezt a kapszulát expedíciós vezetőnk beledobja az óceánba, rábízzuk óhajainkat az óceánra, ezáltal Istenre, a jövő nemzedékére, vagy éppen, ahogy mi gondoljuk. A nap legizgalmasabb eseményei az északi-sarki barbecue, illetve a legbátrabbak pedig csobbanhatnakaJeges-tengerben!

8–10. nap: Az orosz arktika szigetvilága

Félretéve, hogy utazásunk célját már teljesítettük, még sok érdekesség vár ránk. A megjelenő fehér sarki sirályok azt sugallják, hogy szárazföld felé közeledünk. Valószínűleg az errefelé járt régi felfedezőknek is hasonlóképpen mutatták a sirályok Ferenc József-föld közeledtét. Geometriailag szabályok jéghelyek, Holdon található kráterekre emlékeztető alakzatok kísérik utunkat. A Ferenc József-föld kiváló alkalmat nyújt természetfotózásra is, sziklaszirtek között röpködő madarak ezreit, vagy akár partokon lustálkodó fókákat és rozmárokat csodálhatunk meg. Hajóutunk során a természet jegesmedvék társaságával is megajándékozhat bennünket.

11 – 13. nap: Barents-tenger - Murmanszk

Az atomjégtörő hajónk Murmanszk felé veszi az irányt. A hajó bárja az utazás utolsó napjaiban általában tele van, az utasok egymásnak tartanak élménybeszámolókat, fényképeket mutogatnak, kérdéseket tesznek fel a szakértőknek. Ha eddig kihagyták volna a lehetőséget, akkor itt az alkalom, hogy megmártózzanak a medencében, szaunázzanak vagy felkeressék az edzőtermet. A 13. napon kikötés Murmanszkban, majd transzfer a reptérre, repülés Budapestre Moszkvai átszállással vagy utazás Mosztkvába, fakultatív éjszaka a szállodában.

14. nap (fakultatív): Elutazás Moszkvából

Utazás egyénileg Moszkvából repülővel.
(igény esetén egyéni program Moszkvában magyar nyelvű idegenvezetővel és hosszabbítással)  

 

A programleírás tájékoztató jellegű, ugyanis sok tényező befolyásolhatja az utazás menetrendjét (pl. időjárás, jégviszonyok). A programot szervező iroda a változtatás, és módosítás jogát fenntartja.

Fakultatív programok:

 

A csomagban foglaltakon kívüli helikopteres túrák.

Fontos információk:

Vízum

Oroszországba való belépés vízumköteles. A vízumügyintézést irodánk végzi el.
A vízumhoz szükséges: a hazautazás dátumához képest minimum 6 hónapig érvényes útlevél, 1 db színes igazolványkép, illetve Oroszországra is érvényes betegség-, baleset- és poggyászbiztosítás. Ügyintézési idő: 1,5 hét.
A vízumoztatásról bővebben utazása lefoglalásakor tájékoztatjuk.

 

Északi sark

Az Északi-sark az a pont a Világon, ahol nincsenek égtájak, ahol az idő fogalma átértékelődik. A kapitány pontosan a 90. szélességi kör fölé kormányozza a hajót, ezzel megérkeztünk a földrajzi Északi-sarkra. Megáll a hajónk, kiszállunk a jégre, ezzel utazásunk kiteljesedéséhez érkeztünk. Valószínűleg már mindenki elképzelte, hogy mi az amit, feltétlenül meg kell tennie az Északi-sarkon. Itt az idő, az Önök órája, az egész világ tetején, problémák és minden egyéb földi halandóság felett. Minden kedves utasunknak ajánlatos felírni a saját kívánságait egy kis cetlire, amelyet beleteszünk egy olyan speciális fémből készült kapszulába, amelyből az atomjégtörő is készült. Ezt a kapszulát expedíciós vezetőnk beledobja az óceánba, rábízzuk óhajainkat az óceánra, ezáltal Istenre, a jövő nemzedékére, vagy éppen, ahogy mi gondoljuk. A nap legizgalmasabb eseményei az északi-sarki barbecue, illetve a legbátrabbak pedig csobbanhatnak a Jeges-tengerben!

Az északi sarkvidék gyakorlatilag egy óceán, kontinens nélkül, rengeteg szigettel, az óceánt környező szárazföldeket pedig a tundra-vidék jellemzi, az időjárás pedig rövid nyarakból és hosszú telekből áll. Így - noha a tengerfelszín változó mértékben, néha igen vastagon, be van fagyva - a sajátos tengeri élővilág jelen van. Az állatvilág különleges, jól ismert nagy testű képviselői a hideghez és a vízi életmódhoz jól alkalmazkodott fókák és rozmárok, és a jég hátán való élethez alkalmazkodott jegesmedvék.

 

Isten Hozott a Fedélzeten!

Szeretnénk hozzájárulni a felkészüléshez, ezért összeállítottuk a legfontosabb dolgok listáját mielőtt elindulnál. Számunkra az a legfontosabb, hogy élvezd a biztonságos és felejthetetlen utazást.

Számíthatsz rá, hogy változatos, egyéni utastársaid lesznek a hajóút során. Mivel egy sarki utazás különböző nemzetiségű embereket gyűjt össze a világ minden tájáról, egy biztosan közös lesz bennetek az utastársaiddal, mégpedig a komoly érdeklődés a világ legtávolibb, legérdekesebb helyeinek felfedezésére.

 

Mire számíthatsz?

Egy sarki utazás kiszámíthatatlanabb, mint egy átlagos hajóút, ezért arra ösztönzünk, hogy nagy kalandvággyal érkezz a fedélzetre. A váratlan dolgokkal való szembesülés az utazás része - és épp ettől olyan izgalmas!

Minden utazás alkalmával történik valami más, valami új. A természet rengeteg meglepetést tartogat, ezért nincs garancia arra, hogy minden felsorolt állomást teljesíteni tudunk. A rugalmasság képessége olyan dolog, amit mindenkinek magával kell hoznia a hajóra. Ha a felsorolt állomások közül valamelyiket nem tudjuk megtekinteni, pótoljuk valamelyik másik, hasonlóan izgalmassal.

 

Mindennapok a fedélzeten

Napi program

A napi programok, étkezések és prezentációk listáját mindig egy nappal előre kapod meg. Kérlek, vedd figyelembe, hogy előfordulhatnak olyan váratlan helyzetek, hogy amíg Te békésen alszol, nekünk át kell szerveznünk a következő napi programokat. A programok mindig egyfajta irányadók nem pedig kőbe vésett szabályok.

Mialatt hajózunk a kapitány és a legénység folyamatosan ellenőrzi az időjárási feltételeket és a jég állapotát, hogy hozzájáruljanak ahhoz, hogy minél több és izgalmasabb programra tudjunk elvinni, mint például a zodiacos túrák vagy esetleges helikopteres repülések.

Épp arra készülsz, hogy csatlakozz egy expedíciós csapathoz, amit gondosan válogattunk a tapasztalatuk, tudásuk és elhivatottságuk alapján.

A formális, illusztrált előadások és informális beszélgetések mellett az expedícióvezető és az expedíciós csapat széles skáláját biztosítja különböző témáknak, mint például ornitológia, tengeri biológia, glaciológia, földrajz, geológia, történelem és a környezetet.

Minden bizonnyal élvezni fogod a lelkesedést amit a csapat érez az expedíció iránt.

 

Napi tájékoztatók

A hajóút során rendszeresen kapsz majd napi tájékoztatókat, amelyekkel naprakész információkat kapsz a vezetőtől és a csapattól a várható változásokkal és a következő napi programokkal, partraszállásokkal kapcsolatban.

 

Általános Biztonsági Előírások

A biztonságod az út során elsődleges a számunkra. Ha követed a következő tippeket akkor segítesz biztosítani, hogy az utazásod a kellemes élmények miatt legyen felejthetetlen!

- A saját biztonságodért vállalj felelősséget

- Figyelj minden biztonsági figyelmeztetésre amit a személyzet közöl

- Figyelj az evakuációs útvonalakra

- Figyelj rá hol vannak a villanykapcsolók

- Ügyelj arra, hogy a külső fedélzet jeges/vizes lehet, kapaszkodj a korlátokba és ne viselj csúszós talpú cipőt

- Mindig kapaszkodj a korlátokba, ugyanis a hajó váratlan és hirtelen elmozdulásokat is végezhet

- Az ágyban nem szabad dohányozni

- A hajóról semmit sem szabad a vízbe dobni

- A kabinban (különösen a fürdőszobában) tartsd zárt helyen a dolgaidat, nehogy elguruljanak, ezzel balesetveszélyt okozva

 

Fizetőeszközök

A fedélzeten

Az US dollár a standard fizetőeszköz a fedélzeten. Természetesen használhatsz Visa, Mastercard, Diners Club vagy american Express kártyákat is.

Miután elindulunk, a Hotel Manager leellenőrzi a kártyádat és az adatait, hogy ha a későbbiekben használod, arra terheljék a fedélzeti költségeidet, mint például kabinköltség, mosoda és kommunikációs díjak.

A hajón „chit” rendszer működik. Ez azt jelenti, hogy aláírod az általad vásárolt termékeket pl. Alkoholos italok, de csak az utazás végén terhelik a számládat. A fizetés történhet készpénzzel. Utazási csekkel vagy hitelkártyával.

Megjegyzés: Ha megosztod a kabinod és külön számlát szeretnél ezt jelezned kell a Hotel Manager felé.

Indulás előtt mindenképp ellenőrizd a kártyád és a banki fedezeted, hogy elkerüld az esetleges kellemetlenségeket!

 

A szárazföldön

Készpénz

Jó ha van nálad némi készpénz tartalék az esetleges viteldíjakra, reptéri illetékekre stb.

 

Költségek

Finnországban a nyugat-európai színvonalnak megfelelő árakkal találkozunk. Az éttermi étkezés és az alkohol drága, de a piacokon és a szupermarketekben kedvezőbbek az árak. Sok esetben lehet a magyarországiaknál alacsonyabb áron venni jó minőségű ruhát.

Néhány jellemző ár: múzeumi belépők 5-8 euró, olcsó éttermi ebédmenü 8-10 euró, ásványvíz szupermarketben 1 euró.

 

Borravaló, adók, kikötői illetékek

A részvételi díj tartalmazza az összes adót, beleértve az étkezéseket, csomagkezelést, sofőrt és guide-okat.

A részvételi díj nem tartalmazza a szokásos borravalót a hajószemélyzetnek, ami megoszlik a legénység, az expedíciós csapat és a hospitality team között.

Az ajánlott átlagos napi borravaló 13-15 $/utazó/nap. Azt az összeget, amelyet felajánlasz a személyzetnek, hozzáadhatod a fedélzeti számládhoz.

 

Hogyan csomagolj? 

Tekintettel az időjárásra

A sarkvidékre készülsz a sarki nyár idején amikor az időjárás enyhe és változékony. Az élvezetes napos időt gyorsan felválthatja egy hideg, szélvihar hózáporral és magas hullámokkal.

Réteges ruházatot pakolj, így majd könnyen tudsz alkalmazkodni az időjárás szeszélyeihez. Az átlagos napi hőmérséklet a középszezonban 12° de 0° és +20° között ingadozihat, az aktuális hőmérsékletet bár a széltől néha hidegebbnek is érezheted.

 

Amiket biztosítunk

Csizma
A vízálló csizma az expedíció elengedhetetlen kelléke. Hogy helyet takarítsunk meg a bőröndödben ezt mi biztosítjuk számodra.

 

Parka – Az ár tartalmazza!
Mindenki hazavihet egy ingyenes kabátot, amit különlegesen terveztünk az évek során begyűjtött tapasztalatokra alapozva. Ez a szigetelt, vízálló, zárt varrással készült 3 az 1-ben kapucnis télikabát jó szolgálatot tesz majd és melegen tart az expedíció során.

 

Alapvető felszerelés

Nadrág
A vízálló alsónadrág elengedhetetlen a zodiac utazásokhoz vagy a parti tevékenységekhez. Ezeket egy meleg nadrág alá vedd, hogy megfelelően kombináld a meleget és szárazon is maradj.

 

Kesztyűk
Hogy meleg és száraz maradjon a kezed minimum két pár réteges kesztyűt pakolj be. Fotózáshoz szükséged lesz egy pár vékonyabb, polipropilén kesztyűre is, amit akár egy nagyobb, meleg kesztyű alá is viselhetsz. Erősen ajánljuk, hogy mindenképp hozz magaddal tartalékkesztyűt arra az esetre, ha az egyik átnedvesedne vagy eltűnne.

 

Sapka & Sál
Pakolj meleg, gyapjú sapkát, ami betakarja a füleidet, ugyan ilyen sálat is, nyakvédőt vagy valami hasonlót, ami megóv a hideg széltől. A kalap is jó döntés lehet, mert a karimája a naptól is védi a szemed de vigyázz, hogy legyen rajta madzag, ami rajtad tartja ha lefújná a szél a fejedről.

 

Zokni
A maximális meleg kedvéért javasoljuk, hogy több zoknit is viselj a bakancsodban/ csizmádban. Csomagolj magas szárú meleg zoknikat, ami alá felvehetsz vékonyabb selyem vagy polipropilén zoknit.

Ahogy a sarkvidéken mondják: zokniból sosem elég!

 

Felsőruházat
Legyen néhány meleg, gyapjúpulóvered vagy felsőd és számos garbód a réteges öltözködéshez.

 

Alapréteg
Gyapjú, selyem vagy polipropilén alsónemű, ami szépen és melegen tart Ezekből találhatsz extra könnyű változatot is ha feláldoznál egy ici-pici meleget a nagyobb pakolási hely érdekében.

 

Hátizsák
Hogy kényelmesebb legyen a csónakos landolás szükség lesz mindkét kezedre, ezért hozz vízálló hátizsákot, hogy a fényképezőgéped, kamerád, és az extra zoknik/kesztyűk szárazon maradjanak.

 

Lábbeli
Szükséged lesz egy csúszásmentes talpú cipőre a fedélzeti közlekedéshez. A papucsok, flip-flopok nem biztonságosak a fedélzeten!

 

Talpbetét a Csizmádba
Melegebb érzetet biztosítanak a gumicsizmában.

 

Extra szemüveg
Azoknak akik kontaktlencsét hordanak, hiszen a só és a szél irritálhatja a szemet.

 

Fürdőruha
Szállodába, néhány hajó esetében a fedélzetre vag (esetleg) egy sarki csobbanásra

 

Gyógyszerek
Mindenki jó előre gondoskodjon azokról a gyógyszerekről, amiket rendszeresen szed, ill. esetleg szüksége lehet (tengeribetegség, fejfájás stb), hiszen a hajón nincs lehetőségük vásárolni.

 

Távcső
Hogy ne maradj le semmiről.

 

Műanyag zacskó
Zárható tasak a kamerának például.

 

Füldugó
Nagyon hasznos kis kellék ha esetleg egy horkolós utassal osztozol a kabinodon!

 

Napszemüveg
A napszemüveg mellett testápoló, naptej és szőlőzsír (ajakír) hozatala is javasolt!

 

Hogyan is áll mindez össze rajtunk?

A megfelelő téli öltözet kiválasztásánál természetesen nem mindegy, hogy az ember milyen szabadtéri tevékenységet végez, milyen fizikai igénybevételnek néz elébe.

Fontos, hogy ruházatunk több rétegből álljon, és az mindig a szituációnak megfelelően variálható legyen.

Kerüljük a túlöltözést! Ez nem csak kényelmetlen de nem is túl praktikus.

Vizsgáljuk meg a különböző rétegeket belülről kifelé haladva:

Első a megfelelő aláöltözet. Legfontosabb tulajdonságai, hogy nagyon jól szellőzik, gyorsan szárad, elvezeti az izzadságot, kényelmes (nyúlik), és természetesen minél melegebb.
Ezeket a funkciókat akkor látja el legjobban, ha testhezálló, de nem túl szűk méretet választunk. Manapság már elég nagy választékban kaphatók, de sarkvidéki körülmények közé mind közül talán az RP OUTDOOR UNDER HEAVY kollekciója a legideálisabb.
Ez egy extra meleg, POLARTEC® 100 alapanyagú thermo aláöltözet. Férfi és női hosszú nadrág, illetve két féle pulóver (cipzáros és környakas) közül választhatunk.

Második a thermo, azaz hőszigetelő réteg. A sarkvidéki hidegben természetesen kiemelt szerepe van ezeknek a ruhadaraboknak. Verhetetlen hőszigetelő tulajdonságokkal rendelkeznek a pehelytöltésű dzsekik és overálok, de ezeket csak a valóban rendkívüli hidegben érdemes használni. A külső (csapadék) és a belső (izzadság) nedvességre egyaránt nagyon kényesek, nedvesség hatására drámai mértékben romlanak termodinamikai tulajdonságaik. Mindezek ellenére -30 °C körül már szinte csak ezeket érdemes használni, mert csak a pehely nyújt megfelelő hőérzetet, főleg, ha nem végez aktív testmozgást az ember. A jó minőségű pehelyruházat hátránya a rendkívül magas ár. A termo ruhák közül nagyon jól beválnak még a POLARTEC® anyagú dzsekik, melyek nem olyan melegek, mint a pehely, viszont nedvesen is megtartják előnyös tulajdonságaikat. Különböző vastagságú polár anyagok léteznek, melyek közül a sarkvidékre csakis a legmelegebb (300 g/m² körüli) anyagminőség jöhet szóba. A polár ruházat inkább intenzív testmozgáshoz, túrázáshoz előnyös, amikor kevésbé fontos a hőszigetelés, viszont előtérbe kerül a jó szellőzés és páraáteresztés. Extrém hidegben indokolt lehet több réteg polár egyidejű viselése, mivel csak így nyújt megfelelő hőszigetelést. Hazai kínálatban talán legmelegebb polár dzsekiket az RP Outdoor gyártja. Ezek 300 g/m² tömegű, eredeti, amerikai POLARTEC® Bipolar anyagból készülnek két különböző fazonban: a CLASSIC BIPOLAR és BERGEN BIPOLAR dzsekik.

Harmadik – és egyben a legkülső ruházati elem a protektív, azaz védő réteg. Itt nagy előnyünkre válik a biztosított Parka, hiszen a környezeti hatásoknak megfelelően alakítottuk, így ezzel nem kell bajlódnia az utazónak, ráadásul sokat is spórolunk 3 az 1-ben tulajdonságainak köszönhetően! J

Ennek feladata, hogy a két alsó réteget megvédje a nedvességtől és széltől, ugyanakkor ne gátolja a belső pára (izzadság) eltávozását. Ebből következik, hogy fontos szerepe főleg szeles, illetve csapadékos körülmények között van. Ma már a korszerű technikai ruhadarabok nagyon vékonyak és könnyűek, feladatukat így is tökéletesen ellátják. Legismertebb és legjobb ilyen agyag a meglehetősen drága GORE-TEX®, de számos kiváló, ugyanakkor megfizethető alternatíva is elterjedt.

Természetesen nem szükséges mindig mindhárom réteget viselnünk, és gyakran találkozhatunk olyan ruhadarabokkal, melyek több ruházati elem tulajdonságait is ötvözik, de egy sarkvidéki utazás esetében – tekintettel a szélsőséges körülményekre – mindenképpen ajánlott a teljes ruházati rendszer összeállítása.

Kulcsfontosságú továbbá a megfelelő lábbeli, zokni, kamásli (lábszárvédő) kesztyű és sapka.

Az RP Outdoor kínálatában sarkvidéki körülményekhez leginkább megfelelő sapka a RANDO POLARTEC®. 300-as Bipolar anyaga 3 rétegben fedi a homlokot, így hőszigetelése egy szőrmekucsmáéval vetekszik. Ugyanakkor, könnyű, kényelmes, jól szellőzik és gyorsan szárad.

A kamásli egy egyszerű, de igen hasznos kiegészítője a havas terepen való túrázásnak. Az RP Outdoor többféle változatban és méretben készít ilyen lábszárvédőket. Sarkvidékre természetesen csak a hosszú, térdig érő típusokat érdemes magunkkal vinni.

Ajánlott

- lábbelik: Timberland, Fur FSN Winter 80180 (Thermolite); Hanwag téli modelljei

- zoknik: Bridgedale Summit, Lorpen TEPA Extreme Protection, stb…

- kesztyűk: The North Face Triclimate, Vaude Courtes, stb…

Ajánlott (fakultatív) pehelytöltésű dzsekik: The North Face, Helly Hansen, Columbia

 

 

Élővilág

Madarak
  • Hóbagoly
  • Hósármány
  • Sarki lúd
  • Északi lunda
  • Északi sólyom
  • Rózsás sirály
  • Északi sirályhojsza
  • Sarki csér
  • Eiders
  • Csüllő
  • Pingvin

 

Szárazföldi állatok
  • Sarki róka
  • Sarki nyúl
  • Jegesmedve
  • Rénszarvas
  • Rozsomák
  • Sarki farkas
  • Hiúz

 

Tengeri állatok
  • Szakálas fóka
  • Gyűrűsfóka
  • Pettyes fóka
  • Grönlandi fóka
  • Hólyagos fóka
  • Rozmár
  • Kék bálna
  • Narvál
  • Kardszárnyú delfin
  • Beluga (Fehér delfin)

 

Társítási garancia

A társítási garancia logóval feltüntetett utak esetében nem kell egyágyas felárat fizetnie az utasnak, ha nem sikerül mellé utas társat találnunk.

Feltételek:
- Legkésőbb 2 hónappal az indulást megelőző időpontig szükséges jelentkezni. (Az ettől eltérő esetek egyenként, külön elbírálás alá kerülnek.)
- A körutazáson TÖBB hely is legyen még szabadon. (Vagyis: az utolsó helyre társítási garanciával nem lehet jelentkezni.)

Az oldal tetején, a „Miért ez az út?” felületen keresse a társítási garancia feliratot.
Kizárólag az adott felirattal feltüntetett utaknál vállalunk társítási garanciát.

 

Útlemondási és BBP (betegség-, baleset-, poggyász) biztosítás

Útlemondási (storno) biztosítást minden szolgáltatás részvételi díjából számolunk. Az útlemondási biztosítás mértéke: 2,5%
Amennyiben az útlemondási és BBP (betegség-, baleset-, poggyász) biztosítást együtt rendelik meg, abban az esetben útlemondáskor az utast nem terheli önrész a következő esetekben:
Utas Covid-19 megbetegedése (ezen belül pl. indulást megelőző 14 napon belül pozitív PCR teszt eredmény esetén is), sürgősségi körházi fekvőbeteg gyógykezelése, elhalálozása, vagy a következő típusú baleseti sérülései: csonttörés, szalagszakadás, legalább III. fokú égési sérülés.
Minden egyéb esetben az önrész: 20%
A BBP biztosítás további előnye, hogy esetleges járattörlés vagy repülőgép késése esetén 150 EUR összeghatárig fedezik a légitársasági kártérítés behajtásának ügyintézési költségét, amennyiben az arra specializálódó cégen keresztül történik az ügyintézés. (Utasbiztosítás szabályzat G pontja.) További részletekről érdeklődjön kollégáinknál.
Biztosításokra vonatkozóan 2022. január 1-től az EUB Biztosító feltételei az érvényesek.
A biztosításokról bővebben IDE KATTINTVA tájékozódhat.

 

Ismerje meg az Északi-sarkot!



Kedves Érdeklődő!  Tájékoztatjuk Önt arról, hogy ez az utazás jelenleg nem szerepel a kínálatunkban. Kérjük, kattintson az „értesítés kérés” gombra, és amint a program újra elérhető lesz, jelezzük azt Önnek.

Értesítés kérés
Személyes adatok
A checkbox kipipálásával kijelentem, hogy az adatvédelmi tájékoztatót megismertem és elfogadtam.

A fenti adatokat kizárólag annak érdekében használjuk fel, hogy az ajánlatot megadhassuk Önnek.

Az ár tartalmazza

  • a repülőjegyet illetékkel Budapest - Moszkva - Murmansk -Moszkva - Budapest útvonalon 
    (melynek értéke:
    kb. 180.000 Ft)
  • egy éjszaka szállás: kihajózást megelőző éjszaka Murmanskban reggelivel
  • transzfer Murmanskban a repülőtér és a szálloda között
  • transzfer Murmanszkban a hajó és a reptér között
  • elhelyezés a hajón teljes ellátással (reggeli, ebéd, vacsora)
  • helikopteres és zodiac csónakokkal történő partra szállások
  • kikötői illetékek
  • speciális utasbiztosítás a hajóút időtartamára
  • előadásokon való részvétel
  • programok a leírtak szerint
  • expedíciós parka kabát
  • a hajózás időtartamára vízálló bakancs
  • hajszárító és fürdőköpeny minden kabinban
  • ajándék dvd az utazásról készült fotókkal
  • kávé, tea és kakaó bármikor a nap folyamán

Az ár nem tartalmazza

  • a fakultatív helikopteres programokat
  • az orosz vízum díját
    21.000 Ft

 


EGYÉB KÖLTSÉGEK

  • távközlési szolgáltatások, mosoda, bárban történő fogyasztás
  • BBP biztosítás
  • borravalók
Kérdése van az útról?
Kérdezze szakértőnket!
Vagy kérjen visszahívást!

(Megnézem az adatvédelmi tájékoztatót)

Vélemények az utazásról

Ügyfeleink az utazásról

Összes vélemény

Vélemények az utazásról


Hasonló utazások


Garantált indulás!
Oroszország

Észak Velencéje, Szentpétervár

7 nap / 6 éj
Árak és dátumok hamarosan
Értesítés igényléséhez kattintson a részletekre
 
 
Garantált indulás!
Oroszország

Az orosz cárok fővárosai (Szentpétervár - Moszkva)

9 nap / 8 éj
2024.07.03
összesen 1 időpontban
635 000 Ft/fő
Garantált indulás!
Kis létszámú csoport
Franciaország

Burgundia - bor és kultúra Lyontól Dijonig

5 nap / 4 éj
2024.10.09
összesen 1 időpontban
489 000 Ft/fő
Magyarország

Utazók Klubja EXTRA - Orosz lakoma

1 nap / 0 éj
2024.04.20
összesen 1 időpontban
19 900 Ft/fő
Garantált indulás!
Kis létszámú csoport
Grúzia

A Kaukázus gyöngyszemei: Azerbajdzsán, Grúzia, Örményország

13 nap / 12 éj
2024.05.11
összesen 4 időpontban
965 000 Ft/fő

Hírlevél feliratkozás

Iratkozzon fel hírlevelünkre egyedi, exkluzív ajánlatokért!