Telefon: +36 1 354 3990

Iroda: 1054 Budapest, Kálmán Imre u. 14.

Transzszibériai vasút
és a Bajkál-tó
 
 
330 000 Ft
/fő + repülőjegy
2019. június 14-től
 
Utazás:

repülővel, menetrend szerinti járattal, a helyszínen vonattal

Elhelyezés:

3*-os szállodákban és vonaton

Ellátás:

program szerint 

Utazás:

repülővel, menetrend szerinti járattal, a helyszínen vonattal

Elhelyezés:

3*-os szállodákban és vonaton

Ellátás:

program szerint 

Miért ez az út?

1. Utazás Moszkvától a Bajkál-tóig a Föld leghosszabb vasútvonalán, a híres transzszibériai vasúton, gyönyörű tájakon keresztül.

2. A Bajkál-tó a Föld legmélyebb tava, vize rendkívül jó minőségű és jellegzetessége, hogy 40 méterig átlátszó. A tó UNESCO világörökségi védelem alatt áll.

3. A program nem csak természeti látnivalókat kínál, az ősi városok is különleges élményt nyújtanak. 

Természeti látnivalók az út folyamán.

Magyar nyelvű idegenvezetéssel.

Garantált indulás az összes katalógusban meghirdetett időpontban.

Részletes program

1. nap: Budapest - Moszkva

Elutazás Budapestről Moszkvába menetrend szerinti közvetlen járattal. Érkezés után transzfer a szállodába (1 éj).

2. nap: Moszkva

Reggeli után indul autóbuszos városnézésünk, melynek során meglátogatjuk a város legrégebbi emlékeit. Megtekintjük a Szófia rakpartot, a Megváltó Krisztus székesegyházat, a Novogyevicsij kolostort és a Lomonoszov Egyetemet. Itt rövid pihenőt tartunk, ahonnan gyönyörű kilátás nyílik Moszkvára. A városnézés a Vörös Téren, a Vaszilij Blazsennij székesegyház megtekintésével ér véget. Fakultatívan megtekinthető a kihagyhatatlan, szintén a világörökség részévé vált Kreml. A Kreml területén található a Nagy Kreml Palota, a Lázár templom, az Uszpenszkij székesegyház, a Blagovescsenszkij székesegyház, az Arhangelszkij székesegyház, a Nagy Iván harangtorony, a Tizenkét Apostol temploma, a Pátriárkák palotája és a Kongresszusi Palota. Indulás Kazanyba vonattal. Szállás a vonaton (1 éj).

3. nap: Kazány

Reggel érkezés Kazányba, Tatárföld fővárosába, Oroszország hetedik legnépesebb városába, mely az ország egyik legrégibb települése. A várost 1005-ben bolgártörökök alapították, a település a későbbi időkben az Arany Horda fontos központjává vált. Kazany lakosságának egyik fele orosz, másik fele pedig tatár, e kettőség a muszlim és keresztény kultúra harmonikus keveredését adja, mely főként az építészetben mutatkozik meg. A város egyik legfontosabb látnivalója a Kazanyi Kreml, amely 2000-ben került fel az UNESCO Világörökség listájára. Jelenleg itt található Tatárföld elnökének rezidenciája, eredetileg azonban erődítményként szolgált. A létesítmény a Kazanka-folyó fölött magasodó dombon helyezkedik el. Itt található az egyetlen olyan, fennmaradt tatár erődítmény, ahol még felfedezhetők az eredeti városrendezési koncepció nyomai. Szállásunk elfoglalása után városnézés, melynek során elsőként a Kremlt keressük fel, majd látogatás a Qol Sharif mecsetnél, mely 2005-re készült el, amikor is a város 1000 éves fennállását ünnepelték. Ezt követően az eklektikus stílusú Tatár Elnöki Palota következik. Megállunk, hogy megcsodáljuk a ,,Minden vallás templomát", amelyet 1992-től kezdődően Ildar Khanov építtetett fel a saját költségéből. A katedrális különlegessége, hogy sajátosan ötvözi a világ fő vallásainak templomépítészetét: a római és az ortodox keresztényt, a muszlimot, a zsidót, a hindut és a zen buddhistát. Az épületegyüttesben ennek megfelelően megtalálható a hagymakupola, a mecset, a minaret, ,,Salamon első templomának falmaradványa'' és a tatár templomépítészet főbb építészeti jellemzői is. A ,,béke templomát" sohasem használták vallási célokra. Az épületet csak kívülről tekintjük meg. A főutcán magas tornyú, ortodox templomok és szuvenírboltok végeláthatatlan sora található, a városban sétálva megtapasztalhatjuk, hogy Kazany rendkívüli tiszta, rendezett, gazdag és igényes település, a helyi lakosok nagy része kimondottan ad magára, a nők elegánsak és feltűnően szépek. A város belső részein járva szinte múzeumváros-érzése van az embernek, olyan jó állapotúak az épületek, de szerencsére mégsem az, egyáltalán nem steril és unalmas. A városnézés után, szabadidőben bejárhatjuk Kazány különleges hangulatú belvárosát. Több érdekes, a látogatók által sokat fotózott emlékmű van a híres Baumann utcán. Ilyen például a kazányi macska szobor. Kazányi látogatása alatt vette észre Nagy Péter cár lánya, Erzsébet, aki betegesen rettegett a rágcsálóktól, hogy a macskáknak köszönhetően a városban alig van egér. Lehet, nem véletlenül született a legenda, a kazányi kandúr rengeteg mondának és mesének is hőse, aki vonzza a szerencsét és a bőséget. Gasztronómiai kalandozásra is indulhatunk, rengeteg lehetőség várja a látogatókat: tradicionális vagy ultramodern, orosz, tatár, európai vagy akár grúz étterem. Kipróbálhatjuk Tatárföld egyik nemzeti édességét, a chak-chakot, amely egy olajban sült, mézes, apró hengerekké formált tészta vagy az édestúrós-rizses-tojásos rétegelt pitét, a gubgyját. Szállás Kazányban (1 éj).

4. nap: Szvijazsszk sziget

Reggeli után szabadidő vagy fakultatívan a festői szépségű Szvijazsszk szigetének látogatása. A Volga és a Szvijaga folyó összefolyásánál található sziget eredetileg erődítmény volt, majd az ortodox kereszténység fontos helyszíne lett. Az erődszigetet Rettegett Iván cár építtette négy hét alatt a Volgán több száz kilométerről leúsztatott faanyagból. A cár a legjobb és legtehetségesebb mestereit bízta meg az erőd építésével. Ezzel a cseremisz partizánok ellen védett helyen tudta őrizni a csapatait és a felszerelését, az erődből portyára induló katonái pedig a kazányi csapatokra jelentettek veszélyt. 1552. októberében a szigetről sikeresen irányította a kazányi erőd bevételét, ezzel teljesítve keleti misszióját. A sziget volt vallási központ, majd börtön is. Ma Szvijazsszk egy kis falu, a családok kedvelt kirándulóhelye, afféle tatárföldi Szentendre, a legtöbb egyházi épület felújítva fogadja a látogatókat. 1898-1906 között a Szent Istenanyáról készült ikon tiszteletére egy rendkívül látványos, fémkupolájú katedrálist építettek, közvetlenül emellett pedig egy ősi fatemplom található, melyet egyetlen nap alatt szögek használata nélkül, gerendákból állítottak fel. A régi fatemplomot felújították, de ügyeltek arra, hogy az eredeti állapotot minél jobban megőrizzék és bemutassák. A kirándulás keretében lehetőségünk nyílik megismerni a sziget kulturális örökségét, amelyek közt van templom, múzeum, kolostor és egyéb nevezetességek. Majd délután indulás Jekatyerinburgba. Az utazás során alkalmunk adódik a táj és a környező települések megfigyelésére. Szállás a vonaton (1 éj).

5. nap: Jekatyerinburg

A déli órákban a vonat megérkezik Jekatyerinburgba, mely az uráli régió fővárosa, Európa és Ázsia határpontja, melyet egy obeliszk is jelez. A város a Transzszibériai vasútvonal 1816-os kilométerénél, az Iszety folyó mentén terül el. 1723 tavaszán I. (Nagy) Péter cár rendelete értelmében az Iszety partján kezdték el Oroszország legnagyobb vasfeldolgozó üzemének építését. A település születésnapjának 1723. november 28-át tekintik, amikor az első üzem megkezdte munkáját. A települést ekkor nevezték el Jekatyerinburgnak I. Katalin cárnő tiszteletére. A vasfeldolgozó üzemnek otthont adó erődítmény korának legfejlettebb hadi építészeti szabályai szerint épült. A város európai jellege nemcsak a burg elnevezésében, hanem a terveiben is megnyilvánult. Ez az uráli iparvidék bölcsője. A városnézés során megcsodálhatjuk a 18-19. században épített orosz klasszicizmus épületeit. Az Októberi forradalom után II. Miklós cárt és családját ebben a városban végezték ki. Ellátogatunk az orosz cári család kivégzésének helyszínén megépített Mindenszentek katedrálisába. A több száz év óta uralkodó Romanov dinasztia uralmának az 1917-es forradalom vetett véget. II. Miklóst, feleségét, fiát és négy lányát 1918. július 16-án ölték meg a bolsevikok. A cári családot Jekatyerinburgban egy kereskedőtől kisajátított kétemeletes házban tartották fogva. Mivel a monarchisták Jekatyerinburg felé nyomultak előre, a cári család kiszabadításától rettegő bolsevikok a család kivégzése mellett döntöttek. Hogy milyen legendák és történetek övezik az utolsó orosz cárt és a családját? Ezt Jekatyerinburgban megtudhatjuk az idegenvezetőnktől. Szállás Jekatyerinburgban (1 éj).

6. nap: Jekatyerinburg

Reggeli után szabadidő a városban, majd transzfer a pályaudvarra és utazás Novoszibirszkbe vonattal. Szállás a vonaton (1 éj).

7. nap: Novoszibirszk

A déli órákban érkezés Novoszibirszkbe, a szibériai régió fővárosába, Oroszország 3. legnagyobb városába, mely egyben Szibéria legnagyobb városa, ipari, tudományos, kulturális és oktatási központja. 1893-ban alapították. A város életében ugrásszerű fejlődést hozott, hogy a Transzszibériai vasút építésének tervezése közben az akkori polgármester elérte azt, hogy innen induljon az Altaji elágazás. Innentől kezdve a Novoszibirszk rohamos növekedésnek indult. A többi szibériai városhoz hasonlóan Novoszibirszk gyarapodását az is elősegítette, hogy a II. világháborúban 50 üzemet ide evakuáltak a Szovjetunió európai területéről. Városnézésünk alatt láthatjuk a vasúti pályaudvart, amely egy régi gőzmozdonyos vonatra hasonlít. A Lenin téren megcsodáljuk Oroszország legnagyobb operaházát, amit a ,,Szibériai kolosszeumnak" neveznek. A Nyikolájevszkij sugárutat a világ leghosszabb, egyenes utcájának nevezik (7 km). Olyan, mint egy nyitott múzeum, szinte a város egész történetét bemutatja. Megtekintjük a Csodatévő Szent Miklós kápolnát, melyet 1913-ban a Romanov-ház fennállásának 300. évfordulójára építettek, de 15 év múlva lebontották. Napjainkban régi fényében tündöklik, újjáépítve. Felkeressük az Alekszandr Nyevszkij székesegyházat, mely a város első kőépülete volt. A forradalom után 20 évvel bezárták, sőt szerették volna lerombolni, ám szerencsére megmenekült, és falai között az egyik fontos ipari tervező intézet működött. 1988-ban kapta vissza az egyház és a későbbiekben teljesen felújították. A "Város kezdete" parkban, az Ob-folyó partján láthatjuk III. Sándor orosz cár emlékművét. Mögötte látható az 1897-ben megépült első vasúti híd egy régi, eredeti eleme is. Bár csak 2 vonala van az 1986-ban épült novoszibirszki metrónak, de nagy élmény kipróbálni! A főtérről metróval megyünk a városi piacra, ahol sok finomságot szerezhetünk be. Végül a Nyugat-szibériai vasúttörténeti múzeumot keressük fel, ahol nem csak a transzszibériai vasút történetével, de az orosz és szovjet korszak fantasztikus vonataival is megismerkedhetünk. Több mint 100 lokomotív 6 vágányon, börtön vonat, kórház vonat, hókotró vonat és sok más érdekesség várja az ide látogatókat. Szállás Novoszibirszkben (1 éj).

8. nap: Novoszibirszk

Reggeli után a városnézés folytatása: felkeressük az Akadémiai várost és a helyi piacot is. Este transzfer pályaudvarra, indulás Krasznojarszkba. Szállás a vonaton (1 éj).

9. nap: Krasznojarszk

Érkezés Krasznojarszkba. A város a 19. században a szibériai kozákság központja volt. Krasznojarszk környéke 35 000 éve lakott terület, a cári Oroszország területi terjeszkedésének fontos állomása. A kozákok a 17. században szerezték meg ezt a területet és alapítottak várost. Gyakran innen indultak a felfedezők is, Bering is itt élt 1 évig, mielőtt elindult volna expedíciójára. Jelenleg kb. 1 000 000 fő a lakossága. A település a világ legnagyobb vízhozamú folyamán, a Jenyiszej két oldalán terül el, így fontos szibériai kikötőváros. A városnézés során felkeressük a Karaulnaja hegy tetején található kis kápolnát, ahonnan gyönyörű kilátás nyílik az egész városra. Innen figyelték a kozákok a környéket és értesítették a lakosságot, ha támadtak a jenyiszeji kirgizek, mongolok vagy kalmikok. Azoknak is ismerős lehet ez a kilátó, akik még soha nem jártak itt, ugyanis ez látható a 10 rubeles bankjegyen. További látnivalók: 350. évforduló tere, Könyörgés temploma. Az elmúlt években több mint 100 szökőkutat létesítettek a városban, ezek közül láthatunk párat. Híres a krasznojarszki csokoládé, amelyből természetesen vásárolhatunk is. A városnézést követően a délutáni órákban továbbutazás Irkutszkba vonattal. Szállás a vonaton (1 éj).

10. nap: Irkutszk – Lisztvjanka - Bajkál-tó

Érkezés Irkutszkba a délelőtti órákban. A város az innen mintegy 60 kilométerre lévő Bajkál-tóból eredő Angara folyó mellett, az abba torkolló Irkut folyó partján fekszik. A város alapjait 1661-ben fektették le, de igazán fontos szerepet csak 1760-tól tölt be, amikor elérte a Moszkvából Szibériába vezető út. Innentől kezdve Szibéria kincseinek, illetve a Kínából érkező import áruk fontos átrakó pontjává vált. Városnézésünk során érintjük: Kírov tér, Városi Duma, Örök mécses, II. világháborús emlékmű, Lengyel templom, Szpasszkaja templom, kereskedők házai, 130. körzet (ahol a régi irkutszki faházak új életre keltek), Dekabristák múzeuma, helytörténeti múzeum, Znamenszki női kolostor, Kolcsák emlékműve. Ezt követően szabadidő a 130. körzetben. Majd utazás Lisztvjankába, a Bajkál-tó partjára. Szállás Lisztvjankában (2 éj).

11. nap: Lisztvjanka - Bajkál-tó

Elsőként ismerkedés Lisztvjanka faluval, és annak mindennapjaival. A faluból futnak ki a kiránduló- és túrahajók. A Bajkál-tavat az oroszok még ma is tengerként emlegetik, a burjátok és a mongolok pedig sokszor Dalaj-Nor, vagyis szent tenger néven. A világ legmélyebb tava, vize a Föld édesvízkészletének egyötödét teszi ki. A tavat és környező területet egyedi ökoszisztémájára tekintettel 1996-ban felvették a világörökségek közé. A tavat végig hegyek veszik körül. A tóban 27 sziget található, közülük a legnagyobb: Olhon-sziget. A tó vizének jellegzetessége, hogy nagyjából 40 méterig átlátszó. A vize rendkívül jó minőségű, magas az oxigéntartalma, alacsony az ásványianyag-tartalma. Az itt fellelhető állatfajok közül kiemelkedik a tó minden részén megtalálható bajkáli fóka vagy nerpa, a Föld egyetlen édesvízi fókafaja. Itt található a Bajkál-tavat kutató tudományos intézet és annak múzeuma is, a Bajkál Múzeum, illetve a Bajkáli Fóka Akvárium. Programunkat fakultatívan a Bajkál-tó múzeum meglátogatásával kezdjük, ahol megismerkedünk a tó keletkezésének történetével, illetve a bajkáli nerpával. A helyi szuvenír- és hal piacon akár szibériai féldrágaköveket is vásárolhatunk. Fakultatív program lehetőségek (Talci skanzen múzeum, sétahajózás, libegő), jelentkezés és fizetés a helyszínen az idegenvezetőnél.

12. nap: Irkutszk - Budapest

A menetrend függvényében hazautazás Irkutszkból moszkvai átszállással Budapestre.

 

UNESCO Világörökségi helyszínek:
  • Moszkva - Kreml, Vörös tér, Novogyevicsij kolostor
  • Kazány - Kreml
  • Bajkál-tó (természeti)

Fakultatív programok

Kreml

Kreml - A világörökségek listáján szereplő épületegyüttes Moszkva kihagyhatatlan része. A híres templomok közül kiemelhető a Lázár templom, az Uszpenszkij székesegyház, a Blagovescsenszkij székesegyház, az Arhangelszkij székesegyház, a látnivalók közül pedig a Nagy Iván harangtorony, a Tizenkét Apostol temploma, a Pátriárkák palotája és a Kongresszusi Palota.
Nyitva tartás: minden nap 10.00 – 17.00, csütörtökönként zárva, a pénztárak fél órával a zárás előtt már nem adnak ki jegyet
További információ: http://www.kreml.ru

Ár: 8 000 Ft/fő

 
Szvijazsszk (ebéddel)

A Volga és a Szvijaga folyó összefolyásánál található sziget eredetileg erődítmény volt, majd az ortodox kereszténység fontos helyszíne lett. Az erődszigetet 1551-ben Rettegett Iván cár építtette négy hét alatt a Volgán több száz kilométerről leúsztatott faanyagból. 1552-ben az orosz hadsereg főhadiszállásaként funkcionált Kazany ostroma alatt. Ma Szvijazsszk egy kis falu, a családok kedvelt kirándulóhelye, afféle tatárföldi Szentendre.

Ár: 9 500 Ft/fő

 

Bajkál-tavi programok 

Magyar idegenvezetéssel, csak a belépőjegyet szükséges fizetni (rubelben), jelentkezés a helyszínen
Talci skanzen múzeum belépő: kb. 5 EUR
Bajkál múzeum belépő: kb. 8 EUR
Sétahajózás: kb. 13 EUR (min. 10 fő) 
Libegő a Csúcsra: kb. 6 EUR 

További információk

Utazás a vonaton

Menetrend szerinti vonatokkal utazunk, amelyeket a helyi lakosok is használnak, tehát ezek nem turista vonatok.

Elhelyezés a vonaton
Az elhelyezés a vonaton 4 ágyas fülkékben történik. Akik fizették a kétágyas vagy egyágyas felárat, azok négyágyas fülkében kerültek elhelyezésre, csak ketten vagy egyedül (a fizetett felárnak megfelelően). Irodánk törekszik arra, hogy a csoport tagjait egy fülkében helyezze el, de ez nem jelenti azt, hogy egy fülkében csak azonos neműek kerülhetnek elhelyezésre. Előfordulhat az is, hogy a csoport létszáma vagy a szabad vonathelyek miatt olyan utasok is lesznek a fülkében, akik nem a csoportunk tagjai.
TIPP - Sokszor előfordul, hogy egy 3 főből álló társaság megvásárolja a negyedik utas helyét, hogy ne legyenek egy fülkében idegennel.
A 4 ágyas fülkékben 2 alsó és 2 felső ágy található. Utas kívánságként fel tudjuk venni az igényt arra, hogy az utazó alsó vagy felső ágyat kér, de a kívánságot nem tudjuk garantálni. Az utas kívánságokat időrendi sorrendben tudjuk figyelembe venni.

Csomagok a vonaton.
Megkérjük az utasainkat arra, hogy a lehető legkevesebb poggyásszal utazzanak! A vonatról történő le- és felszállásnál mindenkinek önmagának kell emelnie és vinnie a csomagját. Az átszállásoknál esetleg lépcsőzni is kell, illetve a vonatfülkékben a nagyméretű csomagoknak nem lesz hely. Bizonyos állomások esetében felújítási munkálatok zajlanak, emiatt a vonattól nagyobb kerülővel juthatnak el az autóbuszhoz vagy az autóbusztól a vonathoz.

Tisztálkodás a vonaton
A vonaton csak WC és kézmosó áll rendelkezésre, minimális tisztálkodási lehetőséggel. Érdemes a poggyászukba szappant, WC papírt, kéztörlő törülközőt és fertőtlenítő „higi” kendőt bekészíteni. Az éjszakai alváshoz takarót és ágyneműt biztosítanak.

Étkezés a vonaton
Az étkezés a vonaton kétféleképpen történik. Az egyik lehetőség az étkező kocsiban való fogyasztás, a másik pedig az önellátás. Elsősorban önellátásra készüljenek, mert az étkező kocsi megléte kiszámíthatatlan. Az önellátás úgy oldható meg, hogy a vonat indulása előtt mindenki vesz magának ennivalót. A csoportunk ebből a célból be fog menni élelmiszerüzletekbe, ahol bevásárolhatnak maguknak. Evőeszközöket és az étkezéshez szükséges holmikat készítsenek be a poggyászukba. A vonaton a vagonokban ivásra alkalmas forró vizet biztosítanak.

A vonaton tilos a dohányzás és az alkoholfogyasztás.

 

A Transzszibériai vasút és a Bajkál-tó körutazás kiegészítő utazási feltételei:

Ezen program esetében az előleg mértéke 40%.
A vonatjegyek lefoglalásához az útlevelek másolata szükséges, kérjük, már a megrendeléskor adják le a kollégáinknak.
A vonatjegyek jegykiállítás után nem visszatéríthetők. A vonatjegyeket 95 nappal az indulást megelőzően állítjuk ki.

 

Várható menetrend (változhat)

Légitársaság: Aeroflot

Június és augusztusi indulások esetén:
Oda út: Budapest - Moszkva 09.45 - 13.15
Haza út: Irkutszk - Moszkva 13.10 - 14.15, Moszkva - Budapest 17.55 - 19:35

Július indulás esetén:
Oda út: Budapest - Moszkva 09.45 - 13.15
Haza út: Irkutszk - Moszkva 09.25 - 10.25, Moszkva - Budapest 13.35 - 15:20

 

Vízum

A vízumhoz szükséges Oroszországra is érvényes betegség-, baleset- és poggyászbiztosítás (irodánkon keresztül is köthető), illetve a hazautazás dátumához képest minimum 6 hónapig érvényes útlevél, melyben legalább két üres oldal található az oroszországi vízum bejegyzéséhez (az üres oldalaknak a „vízum” résznél kell lenniük, nem pedig a „magyar hatóságok bejegyzései” résznél). 
1 db fél évnél nem régebbi színes igazolványkép, 3,5 x 4,5 cm-es szembe nézetű (a vállak is szembe legyenek), kizárólag fehér hátterű. A fotón az arc kb. 3 x 3,5 cm méretű legyen, de a haj teljes terjedelmében látszódjék a fotón. Ha az útlevélkép szemüveges, akkor az igazolványképen is szemüveget kell viselni. A szemüveg lencséjén a vaku villanása ne látszódjék (ne legyen fehér folt a szemüvegen). A fotó ne legyen homályos és életlen, a kontúrvonalak jól kivehetőek legyenek, a képnek jó felbontásúnak kell lennie. A fotón vállakat eltakaró ruha legyen. Otthon készített fényképeket a konzulátus nem fogad el.

 

A program indításához szükséges minimális létszám 15 fő, maximális létszám 25 fő.

Az étkezések helyi éttermekben: kb. 5-15 Euro/alkalom

Árak és indulás
Indulás - visszaérkezés
Utazás hossza
Ár
 
2019.06.14. - 2019.06.25.
12 nap / 11 éj
330 000 Ft
Lekérés
2019.07.10. - 2019.07.21.
12 nap / 11 éj
330 000 Ft
Foglalás
2019.08.02. - 2019.08.13.
12 nap / 11 éj
330 000 Ft
Foglalás

További időpontok

AZ ÁR TARTALMAZZA
  • a vonatjegyeket 4 fős hálófülkékben étkezés nélkül
  • a városokban 3*-os szállodákban történő elhelyezést reggelivel
  • a megadott programokat
  • a szükséges transzfereket
  • a magyar nyelvű idegenvezetést
AZ ÁR NEM TARTALMAZZA
  • Repülőjegy és repülőtéri illeték
    129.000 Ft
  • Vízumdíj
    19.000 Ft
  • Útlemondási biztosítás
    1,5%

 

 EGYÉB KÖLTSÉGEK

  • BBP biztosítás
  • Egyágyas felár szállodai elhelyezés esetén
    55.000 Ft
  • 2 fős hálófülke felár a vonaton
    kb. 115.000 Ft/fő

  • 4 fős hálófülke 3 fő részére a vonaton
    35.000 Ft/fő
  • Egyágyas felár vonaton
    kb. 190.000 Ft 

Kérdése van az útról?
Kérdezze szakértőnket!
Bartos Szilvia
+36 (1) 354 3997
Kapusztina Natalia
+36 (1) 301 4997
Balogh Orsolya
+36 (1) 301 4991
Visszahívás igénylése

vagy kérjen visszahívást!

Visszahívás igénylése

Az adatvédelmi nyilatkozatot elfogadom. (megtekintés)

A júniusi út idegenvezetője

György Péter

peter.jpg

Szegeden születtem 1982-ben. Itt végeztem tanulmányaimat angol-orosz-történelem szakon, ahol rengeteg utazásra nyílt lehetőségem a nemzetközi diák szervezetek és az egyetem kapcsolatai által. Alkalmam nyílt egy-egy szemesztert Észtországban és Oroszországban tanulni, majd az abszolutórium megszerzését követően az utolsó szakdolgozatomat már Jerevánban írtam meg, ahol egy évet önkéntesként szolgáltam (European Voluntary Service). Az utazás mindig szerves része volt az életemnek, ezért a külkereskedői pályámba szívesen iktattam be egy moszkvai mesterképzést, ahol szinte helyi egyetemistaként ismerhettem meg a nagy Oroszországot. A társas utak idegenvezetése mostanra az egyik fő tevékenységemmé vált, így azzal kereshetem a kenyeremet, amit igazán szeretek csinálni. Nagyon élvezem ismételten felfedezni a már sokszor látott helyszíneket, és nagy örömömre szolgál új, naprakész információkkal ellátni az utastársaimat. Az egyik legjobb dolog egy ilyen utazásban az, hogy az élmények súlya alatt rengeteg barátság születik, és az út végére a csoportból csapat válik.

Az augusztusi út idegenvezetője

Bakos Zita

balos_zita.jpg

Bár matematikusnak tanult, de gyerekkora óta idegenvezetőnek készült és az is lett! Az idegenvezetés az élete, a hobbija és a munkája. Számára minden út egy új kaland, egy életreszóló élmény. Azt szeretné elérni, hogy minden utazó ezt érezze át és valóban fantasztikus élményekkel gazdagodva térjen haza. Ezért igyekszik mindent megtenni.
Nagyon sok kedvenc desztinációja, földrésze és országa van. Észak-Amerikán, Afrikán át Ázsiáig szívesen kalauzolja az utazót bármelyik országba. Számtalan helyen otthon érzi magát és ezt az érzést próbálja átadni a vele együtt utazóknak.

 

Ismerje meg a transzszibériai vasutat!

5 nap / 4 éj
2019.05.01. - 05.05.

85.000 Ft/főtől

11 nap / 10 éj
2019.06.08. - 06.18.

375.000 Ft/főtől

Kapcsolódó magazin