Telefon: +36 1 354 3990

Iroda: 1054 Budapest, Kálmán Imre u. 14.

Antarktiszi kalandok
csoportos hajóút
 
2.076.000 Ft-tól
/fő + repülőjegy
2019. december 2-től
 
Utazás:

repülővel, menetrend szerinti járattal

Elhelyezés:

1 éj Ushuaiaban, 10 éj hajón

Ellátás:

reggeli és teljes panzió

Utazás:

repülővel, menetrend szerinti járattal

Elhelyezés:

1 éj Ushuaiaban, 10 éj hajón

Ellátás:

reggeli és teljes panzió

Miért ez az út?

Garantált indulás!

Egy- vagy kétágyas kabinelhelyezés lekérésre!

Részletes program

1. nap: Érkezés Argentínába, Ushuaia városba

A behajózást megelőzően érdemes megismerkedni a várossal, amely több, mint 63.000 fős lélekszámával a világ legdélebbi nagyvárosa, Tűzföld tartomány székhelye. A település az utóbbi években nőtte ki magát. A város felett magasodó hatalmas hegyek látványa lenyűgöző. Javaslunk egy kirándulást a közeli Tierra del Fuego nemzeti parkba, mely a világ legdélebbi nemzeti parkja. A területén érdemes egy utazást tenni a „Világ Vége” vasúton; egy kis időutazás a régi gőzmozdony vontatta kocsikon.

2. nap: Hajóút megkezdése a Beagle csatornán

Hajóra szállás a késő délutáni órákban. Utunkat a Beagle csatornán hajózva kezdjük meg, melynek partján fekszik Ushuaia városa. A csatorna kb. 240 km hosszú és legkeskenyebb pontján 5 km széles, és a Tűzföld szigetei között folyik keresztül.

3-4. nap: Áthajózás a Drake-átjárón

A Drake-átjáró Dél-Amerika legdélebbi pontja, a Horn-fok és az Antarktisz legészakibb pontja közötti átjárót jelöli. Az átjáró köti össze az Atlanti-óceánt a Csendes-óceánnal. Az átjáró a 16. századi angol kalóz és felfedező, Sir Francis Drake után kapta a nevét, aki a Magellán-szoroson keresztül próbálta megkerülni Dél-Amerikát, de megmaradt hajóit egy vihar mélyen délre sodorta 1578. szeptemberében és aki a nagy nyílt víztömeg láttán megsejtette a két óceán közötti átjáró létezését. Fél évszázaddal Drake útja előtt egy spanyol felfedező, Francisco de Hoces éppen a Magellán-szorosba akart behajózni, amikor egy vihar szintén délre sodorta és a feljegyzések szerint elérték a "föld végét", vagyis burkoltan utalt egy lehetséges átjáróra. Ezért a spanyol irodalomban és Latin-Amerikában általában a Mar de Hoces névvel utalnak az átjáróra. Az átjárón első alkalommal a holland Eendracht nevű hajó kelt át 1616-ban, amelynek kapitánya a szintén holland Willem Schouten volt és aki szülővárosa után (Hoorn) elnevezte a Horn-fokot. Az átjárón való hajózás körülményei előre nem jósolhatók meg, várhatóan a tenger erősen hullámzik, de szerencsés esetben akár sima utunk is lehet. Az első napokban ismerkedés az útitársainkkal és a biztonsági szabályokkal.

5-9. nap: Déli-Shetland-szigetek és az Antarktiszi-félsziget

1588-ban a holland Dirck Gerritsz, vagy 1603-ban a spanyol Gabriel de Castilla utazta először körbe a Déli-Shetland-szigeteket. Mindketten valószínűleg a Drake-szorostól délre, a Déli-Shetland-szigetek területén haladtak. 1818-ban Juan Pedro de Aguirre engedélyt kapott a Buenos Airesi hatóságoktól, hogy egy olyan társaságot alapítson, melynek legfőbb célja fókavadászatok szervezése „néhány, a Déli-sark környékén lévő lakatlan szigeten”. 1819-ben William Smith a chilei Valparaiso felé útközben letért az eredetileg meghatározott útvonaltól. A Horn-foktól délre haladt, miközben megpillantotta a Livingston legészakibb pontját, a Vilmos-csúcsot. Smith visszatért a György király-szigethez, és bejelentette Nagy-Britannia területi igényét. Ez a Livingston-sziget lett az első a 60. déli szélességi fokon túl felfedezett sziget. A Valparaisóba küldött amerikai ügynök, Jeremy Robinson tájékoztatta az amerikai külügyminisztert Smith felfedezéséről. Azt tanácsolta a külügyminiszterek, hogy a kormány küldjön a területre hajókat, hogy felfedezhessék azokat a szigeteket, ahol „feltárulnának a gazdagság, a hatalom és a boldogság új forrásai, ezáltal a tiszta tudomány javára válna.” A szigetek felfedezése mind az amerikai, mind a brit fókavadászok képzeletét megmozgatta. Rövidesen az Új-Dél-Britannia nevet használták, de ezt hamarosan megváltoztatták a Déli-Shetland-szigetek névre. Az elnevezés a Skócia északi partjainál fekvő Shetland-szigetekre utal. Jelenleg nemzetközileg is ez az elfogadott elnevezése a szigeteknek. A XIX. század folyamán és a 20. század elején a szigeteken fókákra és bálnákra vadásztak, de csak 1944-ben kapott állandó lakosságot, mikor egy tudományos mérőállomást helyeztek itt el. Az ausztrál nyár alatt nagyon népszerű turista célpont.
Ahogy közelítünk az úti célunk felé, akkor értjük meg, hogy ez a terület hosszú időn keresztül miért kerülte el a felfedezők figyelmét. Minden alkalommal, mikor felkeressük a Déli-sarkvidéket, valami új és váratlan dologgal szembesülünk. Ezáltal az Ön utazása is egyszeri és megismételhetetlen lesz, különleges, egyedi élmény. Minden nap kirándulásokat teszünk meg a part menti öblökbe, csatornákba és a szárazföldre. Pingvintelepeket, bálnákat és fókákat figyelünk meg. Erre különösen alkalmas az Orne kikötő, ahol egy hegygerincről egy pingvinkolónia mindennapjaiba tekinthetünk be. Az időjárás függvényében két lehetőség közül lehet választani: kirándulás a hegyekbe vagy a kavicsos tengerparton csendben üldögélve megfigyelhetjük a pingvinfiókák esetlen csetlését-botlását. A bátrabbak az Antarktisz öböl jeges vizében is megmártózhatnak! Az Antarktisz békés csendjében felcsendülő hangok mélyen bevésődnek az emlékezetbe - a pingvinek civakodásának hangjai vagy a jégfalról leváló és vízbe csobbanó jégtömb zaja. A hajózás során az expedíciós személyzet előadásokat tart, és szórakoztatja az utasokat.

10-11. nap: Hazautazás a Drake-átjárón

Élvezzék ki az antarktiszi kalandjuk utolsó napjait, töltsenek minél több időt a fedélzeten, megfigyelve a madarakat és bálnákat vagy egyszerűen pihenjék ki az elmúlt napok izgalmait.

12. nap: Visszatérés Ushuaia városába - hazautazás

A reggeli órákban behajózás Ushuaia-ba. Igény szerint a program újabb kirándulási lehetőségekkel meghosszabbítható, vagy hazarepülés.

A 11 napos program az Antarktiszi-félszigetnél 1 nappal kevesebb időt tölt (5-7. nap).

 

A váratlan dolgokkal való szembesülés az utazás része (és épp ettől izgalmas). Nincs garancia arra, hogy minden felsorolt állomást teljesíteni tudunk. A rugalmasság képessége olyan dolog amit mindenkinek magával kell hoznia a hajóra. Közel 200 ismert területe van az Antarktiszi-félszigetnek és a Déli-Shetland-szigeteknek, ha a felsorolt állomások közül valamelyiket nem tudjuk megtakinteni pótoljuk valamelyik másik, hasonlóan izgalmassal.

Fakultatív programok

Számos kaland közül válogathatsz a kiválasztott sarki uatzásod mellé, de ezek a programok létszámukban korlátozottak, ezért győződj meg róla, hogy idejében lefoglaltad a neked tetszőt illetve, hogy melyik elérhető az általad választott hajón!

 

Camping

Készülj fel egy kempinges éjszakázásra ahol majdnem 24 órában süt a nap!

Mi gondoskodunk a teljes felszerelésről neked csak annyi a dolgod, hogy hátradőlj, pihenj és élvezd az Antarktisz csöndjét messze a hajótól. A fotósoknak ez egy kitűnő lehetőség, hogy kicsit lelassítsák az időt és nagyszerűképeket készítsenek.

A kempingezők általában kétszemélyes sátrakban helyezzük el párosítva, de ha solo utazó vagy szabad hely esetén kaphatsz egy külön sátrat is. A sátrak vízálló kis menedékek amelyek alkalmasak az éjszakázásra.

Öltözz melegen és egyél bőségesen mielőtt elindulsz a hajóról. Mielőtt partra szállunk, ki kell töltened egy lemondó nyilatkozatot.

 

 

Kajakozás

Képzeld el, ahogy a csónakod siklik a nyugodt óceán vízén, mialatt a jéghegyek és gleccserek körülvesznek. A kajak-kaland opciónk a legmegfelelőbb arra, hogy eggyé válhass a tengerrel. Láthatod, ahogy a kíváncsi vadvilág elúszik a kajakod alatt és csodálkozva fürkészik majd, hogy kik ezek a furcsa látogatók. Egy tapasztalt vezető kísér majd az út során, aki elnavigál a gyönyörű, tiszta vízen.

10-16 fős kis csoportban indulunk útnak, csakis nyugodt időjárási körülmények között. Habár kell némi kajakos tapasztalattal rendelkezned a túrához, mégis még a legtapasztaltabbakkal is előfordulhat, hogy „vizesek lesznek”. A speciális kesztyűk, sapkák és zoknik kifejezetten ajánlottak a kajakozóknak.

 

 

Fotózás

Az Antarktisz az egyik legfotogénebb desztináció a világon. Baktató pingvinek a kavicsos partokon, lopva előbukó bálnák a kristály kék tenger és a jéghegyek között a hófehér parttal szegélyezve – dramatikus látvány. Gyorsan elsajátítod majd a fények, élesség, beállítások technikáját és megérted a kompozíció részleteit.

Ezen a programon egy tapasztalt, profi mondja majd el hogyan kezeld a magas kontrasztú képeket az Antarktiszon. Olyan képekkel térsz majd haza, amelyek időtlenek lesznek, akár csak az a hely ahol készítetted őket!

f-30.jpg

 

Sífutás

Fenséges, tiszta és intenzív. Tapasztald meg úgy az Antarktiszt, ahogy Amunden, Shackleton és a többi nagy öreg felfedező. Nincs jobb módja ennek a pompás vidék felfedezésének át a tiszta érintetlen hómezőkön.

Jó kondíció és tapasztalat szükséges!

 

Hegymászás

Gondoskodunk a kalandvágyóbb, jó kondiban lévő utasainkról is: hegyet mászunk a Fehér Kontinensen és feszegetjük a határainkat, hogy egy igazán emlékezetes élménnyel térhess haza.

Jégcsákányokat és hágóvasakat fel! A csapatot tapasztalt hegymászó vezeti majd és minden túra több órás is lehet!

További információk

Fizetési és lemondási feltételek

A részvételi díj 20%-a a foglaló, 90 nappal az indulás előtt a teljes részvételi díj fizetendő.

Kötbér:
120 nappal az indulás előtt: 5% kezelési költség térítendő
119 - 91 napon belül: 20% (vagyis a foglaló teljes értéke) kötbér fizetendő
90 napon belül: 100% kötbér és a charter repülőjegy 100%-a fizetendő, mint kötbér

 

Isten Hozott a Fedélzeten!

Szeretnénk hozzájárulni a felkészüléshez, ezért összeállítottuk a legfontosabb dolgok listáját mielőtt elindulnál. Számunkra az a legfontosabb, hogy élvezd a biztonságos és felejthetetlen utazást.

Számíthatsz rá, hogy változatos egyéni utastársaid lesznek a hajóút során. Mivel egy sarki utazás különböző nemzetiségű embereket gyűjt össze a világ minden tájáról egy biztos közös lesz bennetek az utastársaiddal, mégpedig a komoly érdeklődés a világ legtávolibb, legérdekesebb helyeinek felfedezésére.

c_isten_hozott.jpg


Mire számíthatsz?

Egy sarki utazás kiszámíthatatlanabb, mint egy átlagos hajóút, ezért arra ösztönzünk, hogy nagy kalandvággyal érkezz a fedélzetre. A váratlan dolgokkal való szembesülés az utazás része - és épp ettől olyan izgalmas!

Minden utazás alkalmával történik valami más, valami új. A természet rengeteg meglepetést tartogat, ezért nincs garancia arra, hogy minden felsorolt állomást teljesíteni tudunk. A rugalmasság képessége olyan dolog, amit mindenkinek magával kell hoznia a hajóra. Közel 200 ismert területe van az Antarktiszi-félszigetnek és a Déli-Shetland-szigeteknek, ha a felsorolt állomások közül valamelyiket nem tudjuk megtekinteni, pótoljuk valamelyik másik, hasonlóan izgalmassal.

A szigeteket körülölelő tengert április elejétől december elejéig jég borítja. A havi átlagos középhőmérséklet április és november között 0°C alatt van. A szigetek gleccserállománya az utóbbi években jelentős mértékben csökkent, de mindennek ellenére a felszín több mint 80%-a nyáron is jéggel borított. Az időjárás egész évben felhős és szeles. Mindig erős nyugati szél fúj. A legtöbb napsütés a hideg beköszöntéhez kapcsolódik, délről a tél végén és tavasz elején nagyon hideg levegő áramlik a szigetek fölé. A nyári középhőmérséklet nagyjából 1,5°C, a jellemző téli hőmérséklet -5°C. Az óceán hatására a nyári hőmérséklet alacsony marad, és a nagy víztömeg megakadályozza, hogy télen annyira lehűljön a levegő, mint a belső, szárazföldi területeken.

 

Mikor érdemes az Antarktiszra utazni?

Ez attól függ, hogy Ön az adott helyszínen mit szeretne látni vagy tenni. A sarkvidéki tavaszon és nyáron a nappali világosság 18 és 24 óra közé esik.

Októbertől december elejéig – A kontinens hóval borított. A pingvinek ösvényeket taposnak a hóban, ahogy ugyanazon az útvonalon haladva, a tengerpartról a fészkeikhez totyognak, és vissza.

 

Mindennapok a fedélzeten

Napi program

A napi programok, étkezések és prezentációk listáját mindig egy nappal előre kapod meg. Kérlek, vedd figyelembe, hogy előfordulhatnak olyan váratlan helyzetek, hogy amíg Te békésen alszol, nekünk át kell szerveznünk a következő napi programokat. A programok mindig egyfajta irányadók nem pedig kőbe vésett szabályok.

Mialatt hajózunk a kapitány és a legénység folyamatosan ellenőrzi az időjárási feltételeket és a jég állapotát, hogy hozzájáruljanak ahhoz, hogy minél több és izgalmasabb programra tudjunk elvinni, mint például a zodiacos túrák vagy esetleges helikopteres repülések. Épp arra készülsz, hogy csatlakozz egy expedíciós csapathoz, amit gondosan válogattunk a tapasztalatuk, tudásuk és elhivatottságuk alapján.

A formális illusztrált előadások és informális beszélgetések mellett az expedícióvezető és az expedíciós csapat széles skáláját biztosítja a különböző témáknak, mint például ornitológia, tengeri biológia, glaciológia, földrajz, geológia, történelem és a környezetet. Minden bizonnyal élvezni fogod a lelkesedést amit a csapat érez az expedíció iránt.

 

Napi tájékoztatók

A hajóút során rendszeresen kapsz majd napi tájékoztatókat, amelyekkel naprakész információkat kapsz a vezetőtől és a csapattól a várható változásokkal és a következő napi programokkal, partraszállásokkal kapcsolatban.

 

Általános Biztonsági Előírások

A biztonságod az út során elsődleges a számunkra. Ha követed a következő tippeket akkor segítesz biztosítani, hogy az utazásod a kellemes élmények miatt legyen felejthetetlen!

- A saját biztonságodért vállalj felelősséget

- Figyelj minden biztonsági figyelmeztetésre amit a személyzet közöl

- Figyelj az evakuációs útvonalakra

- Figylej rá hol vannak a villanykapcsolók

- Ügyelj arra, hogy a külső fedélzet jeges/vizes lehet, kapaszkodj a korlátokba és ne viselj csúszós talpú cipőt

- Mindig kapaszkodj a korlátokba, ugyanis a hajó váratlan és hirtelen elmozdulásokat is végezhet

- Az ágyban nem szabad dohányozni

- A hajóról semmit sem szabad a vízbe dobni

- A kabinban (különösen a fürdőszobában) tartsd zárt helyen a dolgaidat, nehogy elguruljanak, ezzel balesetveszélyt okozva

 

Fizetőeszközök

A fedélzeten

Az US dollár a standard fizetőeszköz a fedélzeten. Természetesen használhatsz Visa, Mastercard, Diners Club vagy american Express kártyákat is. Miután elindulunk, a Hotel Manager leellenőrzi a kártyádat és az adatait, hogy ha a későbbiekben használod, arra terheljék a fedélzeti költségeidet, mint például kabinköltség, mosoda és kommunikációs díjak.

A hajón „chit” rendszer működik. Ez azt jelenti, hogy aláírod az általad vásárolt termékeket pl. Alkoholos italok, de csak az utazás végén terhelik a számládat. A fizetés történhet készpénzzel. Utazási csekkel vagy hitelkártyával.

Megjegyzés: Ha megosztod a kabinod és külön számlát szeretnél ezt jelezned kell a Hotel Manager felé.

 

A szárazföldön

Bank automatákat találhatsz Buenos Airesben és Ushuaiában is. Argentína hivatalos pénzneme a peso, de a főbb turistahelyeken elfogadják az US dollárt és a hitelkártyákat is. Ha szeretnél készpénzt használni azt javasoljuk, hogy még Buenos Airesben válts pénzt és ezt csak bankban vagy hivatalos pénzváltónál tedd! Jó ha van nálad némi készpénz tartalék az esetleges viteldíjakra, reptéri illetékekre stb.

 

Borravaló, adók, kikőtői illetékek

A részvételi díj tartalmazza az összes borravalót és adót, beleértve az étkezéseket, csomagkezelést, sofőrt és guide-okat.

A részvételi díj nem tartalmazza a szokásos borravalót a hajószemélyzetnek ami megoszlik a legénység, az expedíciós csapat és a hospitality team között.

Az ajánlott átlagos napi borravaló 13-15 $/utazó/nap . Azt az összeget amelyet felajánlasz a személyzetnek hozzáadhatod a fedélzeti számládhoz.

 

Hogyan csomagolj?

Tekintettel az időjárásra

Az Antarktiszi-félsziget partvidékére készülsz a déli nyár idején, amikor az időjárás enyhe és változékony. Az élvezetes napos időt gyorsan felválthatja egy hideg, szélvihar hózáporral és magas hullámokkal.

Réteges ruházatot pakolj, így majd könnyen tudsz alkalmazkodni az időjárás szeszélyeihez. Az átlagos napi hőmérséklet a középszezonban -4° és +2° között ingadozik bár a széltől néha hidegebbnek is érezheted. Általánosságban sokszor érezheted a napi hőmérsékletet fagyosnak.

 

Amiket biztosítunk

Csizma
A vízálló csizma az expedíció elengedhetetlen kelléke. Hogy helyet takarítsunk meg a bőröndödben ezt mi biztosítjuk számodra.

Parka
Mindenki hazavihet egy ingyenes kabátot, amit különlegesen terveztünk az évek során begyűjtött tapasztalatokra alapozva. Ez a szigetelt, vízálló, zárt varrással készült 3 az 1-ben kapucnis télikabát jó szolgálatot tesz majd és melegen tart az expedíció során.

c_parka.jpg

 

Alapvető felszerelés

Nadrág
A vízálló alsónadrág elengedhetetlen a zodiac utazásokhoz vagy a parti tevékenységekhez. Ezeket egy meleg nadrág alá vedd, hogy megfelelően kombináld a meleget és szárazon is maradj.

 

Kesztyűk
Hogy meleg és száraz maradjon a kezed minimum két pár réteges kesztyűt pakolj be. Fotózáshoz szükséged lesz egy pár vékonyabb, polipropilén kesztyűre is, amit akár egy nagyobb, meleg kesztyű alá is viselhetsz. Erősen ajánljuk, hogy mindenképp hozz magaddal tartalékkesztyűt arra az esetre, ha az egyik átnedvesedne vagy eltűnne.

 

Sapka & Sál
Pakolj meleg, gyapjú sapkát, ami betakarja a füleidet, ugyan ilyen sálat is, nyakvédőt vagy valami hasonlót, ami megóv a hideg széltől. A kalap is jó döntés lehet, mert a karimája a naptól is védi a szemed de vigyázz, hogy legyen rajta madzag, ami rajtad tartja ha lefújná a szél a fejedről.

 

Zokni
A maximális meleg kedvéért javasoljuk, hogy több zoknit is viselj a bakancsodban/ csizmádban. Csomagolj magas szárú meleg zoknikat, ami alá felvehetsz vékonyabb selyem vagy polipropilén zoknit. Ahogy a Quarkosok mondják: zokniból sosem elég!

 

Felsőruházat
Legyen néhány meleg, gyapjúpulóvered vagy felsőd és számos garbód a réteges öltözködéshez.

 

Alapréteg
Gyapjú, selyem vagy polipropilén alsónemű ami szépen és melegen tart J Ezekből találhatsz extra könnyű változatot is ha feláldoznál egy ici-pici meleget a nagyobb pakolási hely érdekében.

 

Hátizsák
Hogy kényelmesebb legyen a csónakos landolás szükség lesz mindkét kezedre, ezért hozz vízálló hátizsákot, hogy a fényképezőgéped, kamerád, és az extra zoknik/kesztyűk szárazon maradjanak.

 

Lábbeli
Szükséged lesz egy csúszásmentes talpú cipőre a fedélzeti közlekedéshez. A papucsok, flip-flopok nem biztonságosak a fedélzeten!

 

Fürdőruha/úszónadrág
Opcionális darab, habár ha részt szeretnél venni az izgalmas „sarki-csobbanás” programunkon, mindenképp pakolj ezt is.

 

Antarktisz

Antarktisz (más néven Déli-sarkvidék) a déli szélesség 55. fokától délre fekvő térség neve, a Föld legszélsőségesebb földrésze. Neve a görög ἀνταρκτικός (antarktikosz) szóból ered, jelentése „az Arktisszal szemben”. Magába foglalja a szűkebb értelemben vett Antarktika kontinenst, valamint számos szigetet. Területe mintegy 14,2 millió km². A tudományos kutatóállomások személyzetét nem számítva lakatlan terület. Sokszor nevezik a világ legnagyobb sivatagjának, mert éghajlata rendkívül száraz.

 

Földrajza

Az Antarktisz főleg a déli sarkkörtől délre helyezkedik el. A Déli-óceán veszi körül. Két hegység húzódik rajta, melyeket a Ross-tenger és a Weddell-tenger közti földszoros választ el egymástól. A Weddell-tengertől nyugatra és a Ross-tengertől keletre levő területeket Nyugat-Antarktisznak, a másik részt Kelet-Antarktisznak nevezik. A keleti és a nyugati félgömböt a greenwichi délkörhöz viszonyítják. Az Antarktisz a legjegesebb kontinens, jelenlegi legnagyobb jégvastagsága 4775 méter. Ez a jégréteg a Föld jégkészletének 90%-át, azon belül az édesvízkészlet 70%-át tartalmazza. A kontinens 98-99%-a jéggel fedett. A kontinens jégmentes területeinek egy része sziklabukkanás, nunatak és magas hegyvonulat, nagy része azonban köves tundrával borított parti vagy partközeli oázis. Az oázisok az antarktiszi élet színterei. Ezeken a területeken, amik igen érzékenyen reagálnak a felmelegedésre, tavak képződnek, a kövek erősen aprózódnak, mállanak és talajképződés indul meg. Az oázisok egy része csak alig néhány évtizede képződött, de sok közülük már a holocén korszak elején létrejött.

 

Éghajlat

Belső területeinek átlaghőmérséklete télen –40 °C és –70 °C között alakul, míg nyáron –15 °C és –35 °C között mozog, tehát szélsőségesen hideg. A part mentén enyhébb a hőmérséklet, télen –15 °C és –32 °C, nyáron –5 °C és +5 °C közötti. A katabatikus szelek vagy lavinaszelek néhány melegebb nap után a parti és a belső területek közötti nyomáskülönbséget kiegyenlítve hatalmas energiával zúdulnak a tenger felé. Sebességük elérheti akár a 320 km/h-ás értéket is.

Árak és indulás
Indulás - visszaérkezés
Utazás hossza
Ár
 
2019.12.02. - 2019.12.12.
11 nap / 10 éj
2 076 000 Ft
Lekérés
2019.12.11. - 2019.12.21.
11 nap / 10 éj
2 262 000 Ft
Lekérés
2019.12.29. - 2020.01.08.
11 nap / 10 éj
2 727 000 Ft
Lekérés
2020.01.07. - 2020.01.17.
11 nap / 10 éj
2 262 000 Ft
Lekérés
2020.01.28. - 2020.02.07.
11 nap / 10 éj
2 262 000 Ft
Lekérés
2020.02.06. - 2020.02.16.
11 nap / 10 éj
2 138 000 Ft
Lekérés
2020.02.07. - 2020.02.17.
11 nap / 10 éj
2 262 000 Ft
Lekérés
2020.03.03. - 2020.03.13.
11 nap / 10 éj
2 448 000 Ft
Lekérés
2020.03.07. - 2020.03.17.
11 nap / 10 éj
2 138 000 Ft
Lekérés
2020.03.16. - 2020.03.26.
11 nap / 10 éj
2 634 000 Ft
Lekérés
2020.11.04. - 2020.11.14.
11 nap / 10 éj
2 324 000 Ft
Lekérés
2020.11.13. - 2020.11.23.
11 nap / 10 éj
2 324 000 Ft
Lekérés
2020.12.09. - 2020.12.19.
11 nap / 10 éj
2 324 000 Ft
Lekérés
2021.01.04. - 2021.01.14.
11 nap / 10 éj
3 254 000 Ft
Lekérés
2021.01.28. - 2021.02.07.
11 nap / 10 éj
2 944 000 Ft
Lekérés
2021.02.06. - 2021.02.16.
11 nap / 10 éj
2 634 000 Ft
Lekérés
2021.02.16. - 2021.02.26.
11 nap / 10 éj
2 324 000 Ft
Lekérés

További időpontok

AZ ÁR TARTALMAZZA
  • a program indulása előtti 1 éj szállást reggelivel
  • kabinos elhelyezést
  • teljes panziós ellátást a hajón (kávé, tea és kakaó egész nap folyamán)
  • a napi partra szállási programokat
  • tapasztalt expedíciós személyzet vezetését és előadásait
  • ajándék fotó/dvd az utazásról
  • gumicsizma a partra szállásokhoz (csak az utazás időtartamára)
  • hajszárító és fürdőköpeny a kabinokban
  • indulás előtti tájékoztató anyagok
  • transzfer a hajóról a repülőtérre
  • a hajóút során felmerülő kikötői illetékeket
  • veszélyhelyzet esetén történő kimenekítési biztosítás (100.000 USD/fő összeghatárig) (nem BBP!)

AZ ÁR NEM TARTALMAZZA
  • repülőjegy illetékkel Budapest – Ushuaia – Budapest útvonalon (irányár)
    kb.: 395.000 Ft 
  • útlemondási biztosítás
    1,5%

 


EGYÉB KÖLTSÉGEK

  • egy- vagy kétágyas
    kabinelhelyezés lekérésre!
  • BBP biztosítás
  • mosodai szolgáltatás
  • bárban történő fogyasztás
  • borravalók
Kérdése van az útról?
Kérdezze szakértőnket!
Dávid Lívia
+36 (1) 354 3996
Visszahívás igénylése

vagy kérjen visszahívást!

Visszahívás igénylése

Az adatvédelmi nyilatkozatot elfogadom. (megtekintés)

Fedezzel az Antarktiszt!

cc_antarctic-explorer-ba.png

14 nap / 13 éj
2020.06.17. - 06.30.

9.450.000 Ft/főtől

13 nap / 11 éj
2020.07.12. - 07.24.

830.000 Ft/főtől

8 nap / 7 éj
2020.04.05. - 04.12.

829.000 Ft/főtől

Kapcsolódó magazin