2017-es katalógus letöltés

A katalógus letölthető itt.

Csoportos utazás




Szállás ajánlatunk


Туристическая
компания
«1000 Дорог»

Ведущий туроператор по Венгрии

Tavasz a legszebb mediterrán szigeteken

Út típusa:VároslátogatásOrszág:Franciaország
Régió:KorzikaHelység:Korzika
Utazás:AutóbusszalEllátás:Félpanzió

Tündöklő fényben úszó szigetek, melyeket a vadnövények bódító illata leng körül, még varászlatosabbá téve a múlt emlékeit ...

...és miért Korzika - Szardínia

2 sziget egy utazással

A 8 napos körutazás során láthatjuk a két gyönyörű sziget legszebb látnivalóit.

Korzika legdélebbi városa, Bonifacio igazi ékkő a mediterrán térségben.

Csodálatos  természettel megáldott, vadregényes Korzika és a misztikus Szardínia különleges hagyományokkal

Idegenvezető: Jeszenszky Fanni

Utazás: kifelé autóbusszal, (fakultatív repülővel)  hazafelé repülővel
Napok száma: 8 nap / 7 éjszaka
Indulási időpont: 2017. június 13.

1.nap: Budapest – Savona (1120 km)
Indulás Budapestről a kora reggeli órákban. Utazás Szlovénián keresztül, útközben rövid pihenők. Fakultatív csatlakozási lehetőség repülővel: Indulás 12:30 h-kor a Ryanair Budapest-Milanó (Bergamo) járatával, érkezés 14:05 h-kor, majd 16:00 h körül csatlakozás a buszos csoporthoz a repülőtéren. Ezt követően utazás Savonaba. Este érkezés a kikötőbe, behajózás 22:00 h-kor, éjszaka a komphajón. Kabin felár ellenében kérhető.

2. nap: Bastia – Calvi - Ile Rousse - Porto (250 km)
A reggeli kikötést követően ismerkedés a sziget legnagyobb városával, Bastiával. A barokk város központja a nyüzsgő St. Nicola tér. A régi negyedben látható a 17. sz-i Keresztelő Szt. János templom, ami a régi kikötő fölé magasodva, a város jelképévé vált. Bastiat elhagyva, először a sziget északi részén haladunk tovább. Első állomásunk Ponte Nuovo, ahol egy romos híd állít emléket a sziget atyjaként emlegetett Pascal Paolinak. Ezt követően Calviba utazunk. A háttérben meghúzódó magas hegyek szinte körülzárják a kivételes fekvésű várost, melyet a tenger fölé magasodó Fellegvár ural. Az erőd megtekintése után rövid szabadprogram, majd a közeli Ile Rousseban folytatódik programunk. Rövid séta a gránitsziklás városban. Innen lélegzetelállító tájakon keresztül haladunk a nyugati part felé. A Golo folyó fölé magasodó Scala di Santa Regina lenyűgöző sziklái lélegzetelállító látványt nyújtanak. A vadregényes tájat elhagyva, az 1470 m magasan fekvő, Col de Vergio hágón keresztül érkezünk Portoba. A nyugati part festői kisvárosában tiszta idő esetén, pazar naplementében lehet részünk. Szállás Portoban.

3. nap: Porto - Ajaccio (90 km)
Reggeli után rövid séta a nappali fényben pompázó a településen, majd továbbutazás a Les Calanches sziklái felé. A világ csodái közé tartozik a sziget legszebb természeti látnivalója, a vörös gránitból álló,valóságos sziklarengeteg. A portoi öböl és a Les Calanches 1983-óta az Unesco természeti világörökség része.
Meredek falak, oszlopok, tornyok, meglepő formák jellemzik a tájat, melyet a nap, a szél, az eső fantasztikus tájjá formázott. A háttérben felbukkanó mélykék tenger fantasztikus kontrasztot teremt. A gyalogos sétát követően csodálatos öblök mentén utazunk Ajaccio felé. A "Császári város" híven őrzi híres szülöttének, Napoleonnak az emlékét, szobrok, épületek, utcanevek emlékeztetnek mindenhol. Érkezés után először a császár monumentális emlékművéhez látogatunk, mely híres hadjáratait dicsőíti. Ezt követően elfoglaljuk a szállást, majd gyalogos városnézésre indulunk. Megtekintjük Napóleon szülőházát, ami ma múzeum, majd a Szent János Keresztelő Kápolnát, ahol a császárt megkeresztelték.
Este szabadprogram a hangulatos császári városban. Szállás Ajaccio belvárosában.

4. nap: Ajaccio – Sarténe – Bonifacio - Santa Teresa (170 km)
Reggeli után rövid szabaidő Ajaccioban, majd a fővárostól búcsúzva a déli csücsök felé utazunk. Első megállónk Sarténe, „a legkorzikaibb korzikai város”. A 15. századi település különleges atmoszférát áraszt. Az ódon, vastagfalú, szürke gránit házak sokat megőriztek karakterükből és a tradíciókból. A szűk utcácskák labirintusában sétálva igazi középkori hangulat érezhető. Innen egy panoráma úton haladva érkezünk a sziget méltán legszebb városába.
Bonifacio lélegzetelállító fekvése miatt ejti rabul a látogatót. Az óváros egy 65 méter magas, meredek mészkősziklák által képződött, fjord tetején fekszik, ahonnan lenyűgöző kilátás nyílik a végtelen tengerre.
Az erődfalak között elhelyezkedő óváros labirintusszerű utcái igazán hangulatosak. A városnézés után elbúcsúzunk Korzikától és áthajózunk Szardíniára. Ahogy távolodik a hajó érdemes még többször visszanézni a Szépség szigetére, innen érzékelhető csak igazán Bonifacio szédítő fekvése! Szállás Santa Teresa di Galluria környékén.

5.nap: Santa Terresa - Nuraghek völgye - Arborea (230 km)
Reggeli után elkezdjük Szardínia felfedezését. Dél felé haladunk, különböző történelmi korok nyomában, a Nuraghék völgyében. Első látnivalónk a sziget egyik legszebb, középkori műemléke, a toszkán stílusban épült Saccargia bazilika. Következő állomásunka a sziget második legjelentősebb nuragheja a Santu Antine, mely a megalit kultúra egyik jeles képviselője.
Végül egy érdekes, sziklába vájt barlangrendszert tekintünk meg, a Necropolis di  Sant' Andrea Priut, amely a sziget egyik legjelentósebb régészeti lelőhelye.
Innen a késő délutáni órákban érkezünk Arboreaba, következő szálláshelyünkre (2 éj).

6.nap: Arborea - Barumini – Arborea (120 km)
Reggeli után Baruminibe utazunk, ahol a sziget legnagyobb és legépebben maradt, ötezer éves, megalit korból származó Nuraghe komplexumát tekintjük meg, mely 1996-óta a Unesco kulturálisVilágörökség része. Érkezés után közel másfél órás sétát teszünk az erődítmény belsejében, zegzugos folyósokon, magas lépcsőkön keresztül.
Innen a sziget egyik védett nemzeti parkjába, a Giara fennsíkra utazunk, amely 600 méter magasan, egy kialudt vulkán tetején található. Sétánk során megismerjük a fennsík növényvilágát, és a különleges vadlovak rezervátumát.  Ezután egy tipikus piknik ebéden veszünk részt (fakultatív), ahol szárd ételeket, italokat kóstolunk meg (sonka, szalámi, sajt, oliva, szárd kenyér, bor, mírtuszlikör ...), majd a közeli településen vásárolhatunk is a kézműves termékekből. Délután érkezünk vissza a szállásunkra, Arboreaba, szabadprogram, fürdőzési lehetőség a szálloda medencéjében és a közeli tengerben.

7.nap: Arborea - Bosa - Alghero  (150 km)
Reggeli után a nyugati part mentén haladva érünk Algheroba. A sziget legszebb városa Barcelonata néven (kis Barcelona) vált ismertté, és majdnem 400 évig katalán, illetve spanyol uralom alatt állt. Ennek a hatása még ma is érezhető.  A műemlékekben gazdag, katalán óvárosban,többek között megtekintjük a 14. században emelt San Francesco templomot és a később épült Santa Maria Dómot.
A városnézés után szabadprogram. Szállás Algheroban a belváros közelében.

8. nap: Alghero–Budapest
Reggeli után szabadprogram Algheroban, majd transzfer a repülőtérre.  13:20 h-kor indulás a Wizz Air menetrend szerinti járatával. Érkezés Budapestre 15:20 h-kor.

Indulási időpont: 2017.06.13.  (8 nap / 7 éj )

Utazás: kifelé  autóbusszal (fakultatívan repülővel),  hazafelé repülővel

Az UNESCO Világörökségi listáján szereplő helyek:
Szardínia:
Su Nuraxi lakó komplexum 1997-óta az Unesco kulturális Világörökség része.
Korzika:
A portoi öböl és a Les Calanches területe 1983-óta az Unesco természeti Világörökség része.

Ehhez az úthoz még nem érkeztek vélemények. Ha Önnek van róla beszámolója, küldje el nekünk!

terület:547 030 km2
főváros: Párizs
államforma: elnöki köztársaság
lakosság: 66 628 000 fő (2016)
időzóna: UTC+1, UTC+2
éghajlat: Franciaországban az Atlanti-óceán és a Földközi-tenger közelsége miatt az időjárás változatosabb és időnként szeszélyesebb, mint az adott évszakban Magyarországon. Utazóinknak az ország nyugati részén alapvetően óceáni, északi és északkeleti felében kontinentális, a Földközi-tengerhez közel eső déli részeiben pedig mediterrán éghajlattal kell számolniuk.
A tenger vízhőmérséklete még viszonylag alacsony (18-20 fok), miközben a levegő felforrósodott (28-30 fok). 
pénznem: euró
nyelv: francia
népcsoport: 85% francia, 15% egyéb (észak-afrikai arab, berber, fekete–afrikai, ázsiai)
vallás: 64% római katolikus, 3% protestáns, 5% egyéb, 28% felekezeten kívüli
Franciaország tengeren túli megyéi: Gaudeloupe, Martinique, Francia Guvana, Réunion
Franciaország tengerentúli területei:         Francia Polinézia, Új Kaledonia, Saint Pierre és Miquelon, Mayotte, Wallis és Futune

 

 

Tudnivalók

Utazás helyben

Autóval

Franciaország nagyon fejlett úthálózattal rendelkezik. Európában itt található a leghosszabb úthálózat, amely egyben az egyik legsűrűbb is behálózva az ország összes települését. Általában elmondható, ha a domborzati viszonyok azt megengedik, két szomszédos település között vezet jó minőségű burkolt út.

Az autópályák aránya is igen magas, Auvergne régió kivételével nagyon sűrű hálózatot alkotnak. Túlnyomó többségük magán kézben van és fizetősek. Az árak általában a megtett távolság függvényében változnak: az autópályára felhajtáskor egy jegyet kell húzni, amelyet lehajtáskor a fizető kapunál le kell adni, és ez alapján számolják ki az autópályadíjat. Ha a felhajtáskor kapott kártya elveszett (vagy, ha lejárt, azaz 3 napnál régebbi), a legtávolabbi felhajtótól számolják az útdíjat. Az árak európai viszonylatban elég magasak, de nagy különbségeket is mutathatnak.

Fizetni készpénzzel (elsősorban euróval, de egyes helyeken akár valutában is), csekkel vagy bankkártyával lehet. Ez utóbbi az ajánlott, mivel sokkal gyorsabb és kényelmesebb. Egyes helyeken (pl. Nice Cote D Azur ) környéke, a lyoni elkerülő földalatti szakasza, A432-es autópálya) azonban egységdíjat kell fizetni (függetlenül attól, hogy hol hajtottunk fel). Ilyen helyeken általában egy tölcsér alakú autómatába kell a megfelelő összeget (általában 1,5–2€) bedobni. Természetesen csak fémpénzben, ezért autópályára hajtás előtt érdemes meggyőződni, hogy rendelkezünk-e fémpénzzel.

Léteznek nem fizetős autópálya szakaszok is. Ezek Ile-de-France régióban, illetve az egyes nagyobb vidéki városok agglomerációjában találhatók, de a Rajna-menti, illetve az észak-franciaországi autópályák többsége is ilyen. A fizetős szakaszokat felhajtó előtt mindig a PÉAGE felirattal jelzik. Az utolsó nem fizetős lejárót a DERNIÈRE SORTIE AVANT PÉAGE felirat jelzi, ezt követően nem feltétlenül botlunk fizetőkapuba (station de péage), ez lehet, hogy több kilométerrel arrébb van vagy egységdíjas szakaszoknál nem is létezik.

Nagy forgalom esetén (nyári hétvégéken, csúcsidőszakban) fizetős szakaszok végénél, a fizetőkapuknál több kilométeres sorok alakulhatnak ki. Megoldás lehet egy korábbi lehajtón való lehajtás, ám így is számítani lehet torlódásokra, mivel akadnak mások is, akik így próbálnak hamarabb célhoz jutni. Különösen gyakran Lyon környékén szokásosak a hasonló torlódások az A6 és A7 autópályákon. Párizs tág környékén is általánosak a nagyon hosszú dugók, tehát átutazás esetén érdemes minél messzebb elkerülni a fővárost.

Az autópályákon amúgy nagyon fejlett információs rendszer van. Sűrűn találni kijelzőket, amelyek jelzik az aktuális forgalmi viszonyokat, illetve az esetleges veszélyekre is felhívják a figyelmet. Franciaország szinte minden részén (de főleg Bretag-ban, az Alpokban Provence régióban) heves viharok tudnak kialakulni, amelyek során a vezetés egyáltalán nem ajánlott. Esős, havas és csúszósz időben az autópályákon legfeljebb 110 km/h sebességgel lehet menni.

Az autópályákon kívül számos országos főút (route nationale) is található az országban, melyek mindegyike ingyenes. Sok közülük több szakaszon többsávos, akár autóút, sőt autópálya minőségű. Jelzésük egy N és az azt követő egy, kettő vagy három számjegy. Csomópontokban zöld színnel jelölik őket.

A leghíresebb és egyben a legforgalmasabb országút, az N7, amely Párizsból Lyonon és Aix-en-Provence on át megy Menton városáig. Bár lassabb, mint autópályán haladni, sokkal élvezetesebb lehet ezt az utat választani, amely számos érdekes településen megy keresztül, bár sokat el is kerül.

Az országos utak mellett léteznek megyei (départementale, Dxxx), illetve települési (Cxxx) utak is. Ezek általában szintén jól karban vannak tartva, de jóval kisebb forgalmúak, mint az országos utak. A megyei utak nagyjából a magyarországi elsőrendű főútak, a helyi utak a magyarországi mellékutakhoz hasonlíthatók az út szélességét tekintve.

Franciaországban számos körforgalom található. Itt mindig jól jelzik (a Magyarországon szokottól eltérően az út bal oldalán), hogy a kihajtó ágak hova vezetnek. Általabán a TOUTES DIRECTIONS (minden irány) irányt érdemes követni, ha a többi kiágazó nem felel meg. Érdemes odafigyelni, hogy kereszteződéseknél a korlátozó táblák általában (nem mindig) a szokásostól eltérően a bal oldalt találhatóak.

Vonattal

Franciaország kiválló vasúthálózattal rendelkezik, amelyen sok nagy sebességű vonat (TGV) közlekedik. A rendszer óriási hátránya azonban, hogy nagyon erősen Párizs centrikus, így bár a fővárosból Franciaország nagy része, Belgium és London is elérhető három órán belül, egyes vidéki városok között már rosszabb utazási időre lehet számítani.

A vonatokakat alapjában véve két részre lehet osztani, létezik a távolsági közlekedést lebonyolító Grandes Lignes (Fővonalak), illetve a regionális közlekedést végző TER (Transport Express Régional) hálózata.

Távolsági közlekedés

A Grandes Lignes vonalakon alapvetően két szolgáltatás, a nagysebességű TGV és az expressz vonatok (Corail) vehető igénybe. Az előbbire szükséges a helyfoglalás, a másikra legtöbbször csak ajánlott, ám sokszor érdemes a 1,5 €-s díjat befizetni, mivel főleg hétvégék környékén minden ülőhely elfogyhat.

A távolsági közlekedésben két időszakot különböztetnek meg, a normál időszakot (période normale) és a csúcsidőszakot (période de pointe). Az időszakok vonatonként eltérnek, és azt jelzik, hogy az adott napi indulásnál várhatóan mennyire lesznek telítve. A csúcsidőszakban közlekedő vonatokra a jegy ára mindig magasabb valamivel.

Az SNCF egy új, különleges szolgáltatása az iDTGV amely a fapados légitársaságok ellen veszi fel a harcot, és az ott szokásos foglalási rendszert alkalmazza, azaz minél előbbi a foglalás, annál nagyobb valószínűséggel lehet olcsó jegyet szerezni. A jegyárak 19 €-nál indulnak (minden vonatra 50 ilyen hely van), de közvetlen vonat indulás előtt a normál TGV-k áránál is több lehet az ára. Ezekre a vonatokra elsősorban az interneten lehet jegyet vásárolni, de egyes nagyobb pályaudvarokon is akad iDTGV jegyeket árusító hely. A vonaton amúgy kétfajta utazási mód, a csendes (idZen), illetve a hangos (idZap) zóna működik. A csendes zónában a mobiltelefonok használata, és a hangos beszéd tilos. A vonaton számos extraszolgáltatást biztosítanak külön díj ellenében.

Regionális vonatok

A regionális vonatok a TERhez tartoznak. A valóságban azonban minden egyes régió közlekedését külön TER egység végzi a vasúttársaságon belül. Ezeknek mind külön kedvezményes ajánlataik lehetnek. A legtöbb régióban Elzászban nincsenek időszakok) a távolsági vonatokhoz hasonlóan két időszakot különböztetünk meg, a csúcsidőt jelentő „fehér időszakot” (période blanc), illetve az azon kívüli „kék időszakot” (période bleu). Fehér időszakba esnek a péntek vagy vasárnap 15 és 20 óra között, valamint a hétfő 5 és 10 óra között induló járatok. Az ilyen vonatokon általában csak szerényebb kedvezményeket lehet igénybe venni, illetve nagyobb zsúfoltságra kell számítani. Különösen igaz ez a turisták által közkedvelt helyeken (tengerpartok, Alpok ahol sokszor állóhelyhez se lehet jutni.

Jegyek

Franciaországban a jegyvásárlás mikéntje nagyban eltér a Magyarországon szokottaktól. A távolsági járatoknál a jegyet meghatározott vonatra kell kérni, ha mégsem ezzel a vonattal utaznánk, annak indulása előtt bármikor ingyen lehet kérni a jegy kicserélését (kivéve egyes kedvezményes jegyfajták), vonat indulása után egy órával már csak a jegy árának 50 %-ért lehet a jegyet cserélni. Corail esetében, ha 2 hónapon belül egy másik vonattal utazunk, azt megtehetjük ugyanazzal a jeggyel helybiztosítás nélkül, vagy helybiztosítással, újabb 1,5 € kifizetésével. Azokon az állomásokon, ahol TGV is közlekedik, lehet találni olyan készülékeket (Échange minute TGV), amelyekkel rövid idő alatt cserélhetjük ki a lekésett TGV-re szóló jegyünket a következőre szólóra.

Jegy hagyományos módon való vétele nagyobb állomásokon hosszabb időt vehet igénybe, és csak normálárú jegyet lehet így kapni. Valamennyi állomáson, illetve a nagyobb bevásárlóközpontokban működnek olyan autómaták, amelyekkel az interneten is meghirdetett jegyeket is lehet kapni. Ezek azonban csak dombor nyomott bankkártyát fogadnak el fizetőeszközként. Minden állomáson található továbbá regionális autómata is, ahol az aktuális régió TER-jeire lehet jegyet kapni. Itt dombor nyomott bankkártyával és fémpénzzel lehet fizetni. Végül pedig létezik az internetes jegyvásárlás is a www. voyages-sncf.com oldalon. 

Látnivalók

Franciaország az Európai Unió tagjaként a magyar állampolgárok számára személyi igazolvánnyal vagy útlevéllel való belépés lehetséges. Az ország a Schengeni Egyezmény tagja, így határellenőrzésre csak a Nagy-Brittaniával, Svájccal és Andorrával közös határon lehet számítani.

"Az Európai Unióhoz történő csatlakozás napjától a közösségi jog szerint a magyar állampolgárok is élvezhetik a személyek szabad mozgása alapszabadságának fontos részjogosítványát, a személyazonossági igazolvánnyal történő utazást: az Európai Gazdasági Térség tagállamai területére a beutazás, ill. ezen államok területén történő utazás érvényes magyar személyazonossági igazolvány birtokában is lehetővé vált. A magyar állampolgárok az EGT tagállamokba az 1991. április 1-je előtt kiállított személyi igazolvánnyal (kemény borítójú, népköztársasági címerrel), az 1991. április 1-je után kiállított személyi igazolvánnyal (puha borítójú, köztársasági címerrel), a 2000. január 1-je után kiállított személyazonosító igazolvánnyal (kártya formájú, műanyag), illetve 2000. január 1-jét követően kiállított ideiglenes személyazonosító igazolvánnyal is utazhatnak." (Forrás: Külügyminisztérium)

 

A teljes ár kalkulációjához vagy a foglaláshoz kattintson a választott időpontra!

Utazás Indulás Visszaérkezés Utazás hossza Ellátás Ár
Autóbusszal 2017.06.13 2017.06.20 8 nap / 7 éj Félpanzió 246 400 Ft

Az ár tartalmazza

- 1-1 éjszaka 3*-os szállodákban büfé reggelivel - Santa Teresa Galluria,  Alghero, kontinentális reggelivel Portoban és Aajccioban

- 2 éjszaka 4*-os szállodában büfé reggelivel Arboreában
- 1 éjszaka a komphajón odafelé ülőszékes elhelyezéssel vagy felár ellenében 2-4 fős kabinban

- 6 vacsora (az 1. napon, a komphajón fakultatív vacsorázási lehetőség)

- repülőjegy Bp - Alghero között, személyenként 1 db kisméretű kézipoggyásszal és páronként 1 db feladható poggyásszal (23 kg)

- kompjegy Savona – Bastia / Bonifacio - Santa Terresa útvonalakon kikötői adóval, korzikai illetékkel

- légkondicionált autóbusz közlekedés
- magyar idegenvezető

Külön fizetendő

- repülőtéri illeték:  kb 29.000 Ft / fő

- BBP biztosítás: 4.400 Ft/fő
- útlemondási biztosítás: 1,5% (kötelező)

- idegenforgalmi adó: 16 EUR/fő (helyszínen fizetendő)

Fakultatív költségek:

- Kabin felár odafelé 2 fő esetén: 9.600 Ft/fő, 3 fő esetén: 6.400 Ft/fő, 4 fő esetén: 4.800 Ft/fő
- Fakultatív csatlakozás repülővel odafelé (Milano/Bp): irányár 13.000 Ft/fő-től + feladott poggyász (a foglalás időpontjának függvényében)
- Feladható plusz poggyász: 9.500 Ft/db (23 kg)
- Fakultatív  piknik ebéd a 6. napon: 25 EUR/fő
- Belépők: kb: 25 Eur/fő


Az utazásokról további felvilágosítást adnak:

Oroszország, Kaukázus, Üzbegisztán, Irán, Baltikum és oroszországi hajóutak

  • Bartos Szilvia:+36 1 354 3997
  • Márk László:+36 1 354 3996
  • Nagy Gergő:+36 1 301 4991

Közép- és Dél-Amerika, Afrika, Ázsia (India, Kína, Dél-Kelet Ázsia), Ausztrália

  • Rokolya Péter:+36 1 354 3994
  • Csumita Angéla:+36 1 302 2962
  • Semptei Mária:+36 1 301 4993

Nyugat Európa, Tengerparti nyaralások, Tengeri Hajóutak

  • Semptei Mária:+36 1 301 4993

Franciaország, Korzika, Szardínia, Portugália, Olaszország, Bor és Gasztronómiai Utazások

  • Deczky Katalin:+36 1 301 4999
  • Zsila Sándor:+36 1 301 4998

Figyelem! A térképen látható útvonalak tájékoztató jellegűek!

Térkép nem áll rendelkezésre.

Utazás Szentpétervárra Utazás Moszkvába Utazás Üzbegisztánba Utazás Azerbajdzsánba Utazás Grúziába Utazás Mongoliába Utazás Örményországba Utazás Iránba Utazás Peruba Utazás Vietnámba Utazás Kambodzsába Utazás Sri Lankára Utazás Argentínába Utazás Madagaszkárba

Oroszország utazás, utazás Oroszország, Orosz utazások, Orosz utazási iroda, Orosz vízum, Orosz vízum ára, utazás Szentpétervár, Szentpétervár utazás, Szentpétervár szállás, utazás Moszkva, Moszkva utazás, Moszkva szállás, Moszkva vízum, utazás Üzbegisztán, Üzbegisztán utazás, Üzbegisztán, Grúzia, Grúzia utazás, Azerbajdzsán, Azerbajdzsán utazás, Mongólia utazás, Irán utazás, Alaszka utazás, Peru utazás, Vietnám utazás, Kambodzsa utazás, Sri Lanka utazás, Madagaszkár utazás.
1000 Út Utazási Iroda: Utazások világszerte